بلاگ, تکنولوژی, ساعت هوشمند, شبکه های مجازی, شرکت

کدام Fitbit را در Prime Day بخرید؟

کدام Fitbit را در Prime Day بخرید؟

ساعت های هوشمند تناسب اندام

ساعت های هوشمند تناسب اندام Fitbit بسیار محبوب هستند و دلیل خوبی هم دارد. آنها خوش ساخت هستند، از نرم افزار فوق العاده ای برخوردار هستند و اطلاعات مفیدی درباره فعالیت های شما ارائه می دهند. علاوه بر این، ساعت های Fitbit به همان اندازه که برای طرفداران تناسب اندام با انگیزه تر هستند. برای ورزشکاران معمولی نیز مناسب هستند.

فروش های Prime Day زیادی برای ساعت های Fitbit انجام خواهد شد. اما طیف وسیعی از مدل های موجود بسیار زیاد است. بنابراین چگونه می دانید کدام یک مناسب شماست؟ اینجاست که وارد می شویم. در اینجا توصیه های ما برای بهترین Fitbit برای خرید این Prime Day آورده شده است.

دامنه را بشناسید

Fitbit نه تنها ساعت های تناسب اندام را به سبک سنتی “باند تناسب اندام” درست می کند. بلکه این ساعت های تناسب اندام به سبک ساعت های هوشمند نزدیک است و ارزش این را دارد. که قبل از تصمیم گیری در روز نخست، تفاوت بین آنها را درک کنید.

به طور کلی، محدوده فعلی ساعت های تناسب اندام Fitbit Inspire 2 ،Ace 3. شرح لعبه الرولیت و Charge 4 همه کمی ارزان تر از محدوده ساعت های هوشمند آن است. که از ورژن 2، نسخه 3 و Sense تشکیل شده است. با این حال، این طراحی است که بیشترین دامنه را از هم جدا می کند. ساعت های تناسب اندام بر روی مچ دست شما کمتر دیده می شوند. اما اگر می خواهید ضربه بزنید، صفحه های تک رنگ کوچکتر داشته باشید و برای پوشیدن در دوره های طولانی راحت تر باشید، رنگ های مختلفی دارند.

ساعت های هوشمند Fitbit حتی اگر مدل های اصلی مشکی را انتخاب کنید. صفحه های تمام رنگی بزرگتری دارد. و اگر می خواهید از پشتیبانی اعلان ها استفاده کنید یا آن را با تلفن خود تلفیق کنید، انتخاب خوبی هستند.

پوشیدنی های Fitbit

خبر خوب در اینجا این است. که ساعت های Fitbit دارای اندازه ای معقول و سبک ظریف هستند، بنابراین فقط برای افرادی که مچ دست بزرگ دارند یا فقط برای آقایان ساخته نشده است. دامنه رنگ، قاب سبک و طراحی ساده به معنای آسان یافتن Fitbit است که به بهترین وجهی برای شما مناسب باشد. این حتی در بین طیف بهترین ساعت های هوشمند غیر معمولی است .

کدام یک برای شما مناسب است به سبک زندگی شما برمی گردد. اگر قبلاً ساعت استفاده کردید، ما در اینجا Charge 4 یا Versa 3 را پیشنهاد می کنیم، اما همچنین به Inspire 2 و Versa 2 نیز توجه کنید که بسته به بودجه شما دارد. Ace 3 برای کودکان طراحی شده است و Fitbit Sense برترین ساعت هوشمند این شرکت از نظر ویژگی ها است اما بیشتر برای علاقه مندان به تناسب اندام پیشرفته است.

بهترین ساعت تناسب اندام Fitbit

قیمت 130 دلاری Fitbit Charge 4 بهترین پیشنهاد ساعت تناسب اندام Fitbit است. زیرا ترکیبی مناسب از قیمت و ویژگی های آن است. این مدل به صورت 24 ساعته با ردیابی فعالیت های عمومی، نظارت بر تمرین، ردیابی ضربان قلب و ردیابی خواب با نظارت بر اکسیژن خون (SpO2) نیز پوشیده شده است. اگر دوست دارید پیاده روی کنید، Charge 4 دارای GPS داخلی است. بنابراین نیازی به تلفن همراه خود ندارید.

این اصول بیشتر افراد را پوشش می دهد. go fish rules اما لیست ویژگی ها ادامه دارد. این باند تا 50 متر در برابر آب مقاوم است و شنا را ردیابی می کند. دارای ردیابی سلامت قاعدگی، ردیابی تمرین خودکار، هشدارهای مربوط به ضربان قلب و متغیرهای تنفسی و هشدارهای اعلان از تلفن شما است. قبل از اینکه باتری دوباره شارژ شود. باید حدوداً هفت روز دوام بیاورد.

Charge 4

Charge 4 هر آنچه برای ردیابی حرکت روزمره نیاز دارید را انجام می دهد. و داده ها به روش قابل فهم در برنامه Fitbit که برای iOS و Android در دسترس است ارائه می شوند. چندین رنگ مختلف در دسترس است. و برخی از آنها هزینه بیشتری دارند، به خصوص اگر نسخه را با بند پارچه ای انتخاب کنید.

100 دلار ارزان تر Inspire 2 چطور؟ این مشخصات کمتری دارد، بدون SpO2، درجه حرارت پوست و GPS انجام می شود. اما از آنجا که تفاوت قیمت حداقل است، ما توصیه می کنیم Charge 4 را تهیه کنید زیرا ماندگاری بیشتری خواهد داشت، حتی اگر الزامات پیگیری فعالیت شما با گذشت زمان تغییر کند. با این حال، اگر تصور می کنید هرگز از ویژگی GPS استفاده نمی کنید، Inspire 2 هنوز خرید خوبی است. Fitbit Charge 4 از سال 2021 یک بار در آمازون به کمتر از 100 دلار کاهش یافت، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که در Prime Day نیز این میزان پایین بیاید و اگر چنین باشد قطعاً خرید بهتری است.

بهترین ساعت هوشمند Fitbit

Versa 3 دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر، طراحی کمی اصلاح شده و سنسور ضربان قلب به روز شده است. به علاوه چند ویژگی جالب دیگر مانند پشتیبانی از دستیار Google و میکروفون/بلندگو برای گرفتن تماس از تلفن همراه است و دارای GPS داخلی هم است. تمام ویژگی های Fitbit Charge 4، فقط با طراحی متفاوت در Versa 3 نیز ارائه می شوند.

این همان چیزی است که آن را به انتخاب اصلی ما تبدیل می کند. اما یک تقابل بین Fitbit Versa 3 و Versa 2 مدل قدیمی را نشان می دهد در غیر این صورت بدون ویژگی ها و تغییرات طراحی ذکر شده در بالا بسیار شبیه است. عمده ترین موارد حذف شده GPS است، اما این امر فقط برای دونده ها، دوچرخه سواران یا کوهنوردانی که همیشه تلفن خود را حمل نمی کنند تفاوت ایجاد می کند. لعبه قمار بوکر اگر این شما نیستید و از صفحه نمایش کوچکتر راضی هستید، در صورت مناسب بودن قیمت، Versa 2 یک خرید خوب است. مراهنه کره قدم Versa 2 به سبک ساعت های هوشمند معادل Inspire 2 است.

Fitbit Versa 3

Fitbit Versa 3 در حال حاضر با 230 دلار در آمازون موجود است اما قبلاً به 180 دلار کاهش یافته بود، بنابراین به دنبال قیمت های مناسب Prime Day Fitbit باشید زیرا این یک قیمت عالی برای ساعت هوشمند است. نسخه Versa 2 در حال حاضر 175 دلار قیمت دارد و قیمت آن بسیار متفاوت است. با این وجود اگر نسخه 3 به 180 دلار برسد و نسخه 2 به زیر 150 دلار نرسد، ما همچنان پیشنهاد می کنیم که نسخه 3 را برای تمام پیشرفت های خود خریداری کنید.

در مورد Fitbit Premium چطور؟

هنگامی که برای اولین بار Fitbit جدید خود را راه اندازی می کنید، پیشنهاد می شود مشترک Fitbit Premium شوید که هزینه آن 10 دلار در ماه یا 80 دلار برای یک سال است. اگرچه برخی از مدل ها با یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می شوند. لعبه البوکر لعبه البوکر برای این منظور می توانید مجموعه ای از برنامه های ورزشی هدایت شده، تمرینات بیشتر برای ردیابی، داشبوردی برای داده های پیشرفته سلامتی و تناسب اندام، جلسات ذهن آگاهی و چند ویژگی دیگر از جمله چالش های مختلف Fitbit دریافت کنید.

ما پیشنهاد می کنیم از هرگونه نسخه آزمایشی رایگان استفاده کنید تا ببینیم آیا مزایای کافی برای توجیه هزینه اضافی را فراهم می کند یا خیر. این یلعب کریستیانو رونالدو الان اما این کار را ضروری نمی دانیم. تجربه استاندارد Fitbit به تنهایی عالی است.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه