بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی, شرکت, کمیسیون ایمنی

کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده

کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده

کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده (CPSC) روز جمعه اعلام کرد که NZXT رسما پرونده H1 خود را به دلیل نقص طراحی که خطر آتش سوزی دارد فراخوانده است. طبق این اعلامیه، NZXT 11 گزارش از، داغ شدن یا آتش گرفتن تخته های مدار در سراسر جهان دریافت کرده است. که شش مورد از آنها در ایالات متحده رخ داده است. العاب ماکینات قمار

NZXT پرونده تحت تأثیر را در فوریه سال 2020 منتشر کرد. CPSC گفت که تقریباً 32000 واحد در ایالات متحده فروخته شده است. العاب قمار بوکر ivermectin topical treatment for guinea pigs و 1024 فروند از آن زمان در کانادا فروخته شده است. به مصرف کنندگان توصیه می شود “بلافاصله استفاده از موارد یادآوری شده رایانه را متوقف کرده و برای تهیه کیت تعمیر رایگان با NZXT تماس بگیرند. 1xbet عربی stromectol para que sirve ” تا بتوانند با خیال راحت با سیستم خود را کار کنند.

این اولین باری نیست که NZXT قول می دهد این مشکل را برطرف کند. این شرکت در نوامبر سال 2020 گفت که پیچ استفاده شده برای محکم کردن کابل PCIe در این مسئله مقصر است. بنابراین به مشتریان پیشنهاد جایگزینی نایلون را داد. buy stromectol malaysia اما در اوایل این ماه. Gamers Nexus نشان داد که مشکل در واقع مربوط به طراحی PCB است.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه