بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی, گوشی

گوشی بیلد 20 پرو 5G از کمپانی ZTE

گوشی

گوشی موبایل

تلفن همراه یا همان موبایل وسیله ای برای ارسال و دریافت صدا از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیای به کار می رود.
اولین گوشی در سال 1937 با وزنی نزدیک به 2 کیلوگرم ساخته شد. ivermectin treadworm موبایل ها نسل های گوناگونی دارند و توسط شرکت های سازنده گوناگونی تولید و به فروش می رسند.
برخی از شرکت های بزرگ تولید کننده گوشی همراه در دنیا شامل
نوکیا، هواوی، سامسونگ، اپل و… هستند.

موبایل ZTE بیلد 20 پرو 5G

همانطور که انتظار می‌رفت سازنده چینی گوشی ‌های هوشمند سرانجام از گوشی ZTE Blade 20 Pro 5G رونمایی کرد. این دستگاه میان‌رده قدرتمندی است که از چیپست اسنپدراگون 765G بهره می‌برد و با بدنه شیشه‌ای دو لایه 7.9 میلیمتر ضخامت دارد.

گوشی بلید 20 پرو دارای یک نمایشگر 6. العاب اندروید 47 اینچی خمیده AMOLED با رزولوشن FHD+ است. ناچی به شکل قطره آب در بالای این نمایشگر تعبیه شده که جایگاه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی دستگاه است. سنسور اثر انگشت گوشی هم در زیر نمایشگر تعبیه شده است.
در قاب پشتی دستگاه یک محفظه مستطیلی شکل برای دوربین‌ها در نظر گرفته شده است. سنسور اصلی دوربین‌ها 64 مگاپیکسلی بوده که با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دو سنسور 2 مگاپیکسلی یکی برای عکاسی ماکرو از فواصل نزدیک و یکی برای تشخیص عمق طراحی شده است.

ظرفیت باتری این موبایل 4000 میلی آمپر ساعت بوده و از استاندارد شارژ سریع Quick Charge 4+ کوالکام پشتیبانی می‌کند. تنزیل لعبه الرولیت ivermectin rind تراشه اسنپدراگون 765G دارای مودم 5G بوده و به لطف این تراشه ZTE Blade 20 Pro 5G از نسل جدید شبکه موبایلی نیز پشتیبانی می‌کند. what drugs interact with ivermectin? ZTE برای این گوشی 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در نظر گرفته است. سیستم عامل آن نیز اندروید 10 بوده که با رابط کاربری MiFavor 10 شخصی سازی شده است.
شرکت چینی ZTE هنوز در رابطه با قیمت و زمان عرضه این گوشی به بازار اطلاعاتی منتشر نکرده است.

جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه