بلاگ, شبکه های مجازی, گوشی

گوشی جدید نوکیا 5.4 معرفی شد

گوشی همراه

گوشی جدید نوکیا 5.4 معرفی شد

در گذشته ای نه چندان دور برای آنکه انسان ها بتوانند با دوستان خود در مناطق دیگر ارتباط برقرار کنند. یا پیغامی را به آنها برسانند، ناچارا روزهای طولانی را حیوانات چهار پا در بیابان ها می گذراندند تا بتواند به مقصد خود برسند. و پیغام مد نظرشان را برسانند و مجددا به همان اندازه ای که در راه رفت بودند. در راه برگشت قرار می گرفتند و با این حال خطرات جانبی نیز آنها را گا ها تهدید می کرد. کازینو قطر

از این رو این افراد ممکن بود جان خود را در مسیر رفت و برگشت به خطر بیاندارند. مواقع المراهنات تا بتواند یک نامه یک صفحه ای را به شخص مد نظرشان برسانند. اما امروز در دنیا پیشرفته و مدرن، دیگر نیازی به پیمودن مسافت های طولانی برای ارسال یک نامه کوتاه و مختصر به دورترین نقطه جهان نیست. علت این مورد همان گونه که می دانید، اختراع شرکت های گوشی مانند شرکت نوکیا و اپل و … است. البیر میونخ

که زندگی را برای ما بهتر ساخته اند و برای آنکه بتوانیم کارهای روزمره خود را انجام دهیم، نیازی به صرف زمان نداریم.

از مهم ترین اختراعاتی که این روزها در اوج قرار دارد، گوشی های هوشمندی می باشند. که امروزه هر کاری را می توان با استفاده از آنها از هر نقطه جهان با روشن نمودن داده ها انجام داد.
با این وجود گوشی های هوشمند یکی از بزرگترین اختراعات دست بشر می باشد. که توانسته است امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب نمایی و شاید اطلاعات زیادی را نسبت به گذشته و حال آنها ندانید.

گوشی نوکیا 5.4

گوشی هوشمند نوکیا 5.4 مجهز به چیپست اسنپدراگون 662، دوربین چهار گانه، قیمت کمتر از 190 یورو و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد.
این میان رده به دوربین سلفی 6 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.39 اینچی ip LCD با وضوح +HD مجهز است. الربح الحقیقى من الانترنت محل قرار گیری دوربین نیز در جلوی دستگاه به شکل برش در بالای صفحه نمایش قرار دارد.

در پشت دستگاه، در قاب دایره ای شکل دوربین چهار گانه تعبیه شده است. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است. و حسگر 5 مگاپیکسلی اولترا واید نیز در کنار آن قرار گرفته است. فریق مانشستر سیتی علاوه بر این، دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو و داده عمیق به کار می رود. در زیر سنسور های دوربین حسگر خازنی اثر انگشت وجود دارد.

به سراغ سخت افزار دستگاه برویم؛ تراشه مقرون به صرفه اسنپدراگون 662 در کنار 4 گیگابایت رم در نوکیا 5.4 قرار گرفته است. دو نسخه با حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایت از این میان رده عرضه خواهد شد که هر دوی آن ها از microSD نیز پشتیبانی می کنند.

سیستم عامل پیش فرض این گوشی، اندروید 10 خواهد بود اما به روزرسانی اندروید 11 نیز برای آن در دسترس خواهد بود. برای تامین انرژی نیز شاهد یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژر تایپ سی 10 واتی است.

نوکیا 5.4 در رنگ های آبی و بنفش عرضه خواهد شد. قیمت این دستگاه در اروپا 189 یورو بوده. ارقام الحظ لبرج الجوزاء و سپس در بازارهای بیشتری از جمله هند،آمریکای شمالی و جنوبی، خاورمیانه، آفریقا و آسیا در دسترس خواهد بود.

جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه