بلاگ, تکنولوژی, شرکت

گوشی شیائومی می 11

شیائومی

شیائومی یک شرکت چینی ساخت گوشی همراه است که مانند همه شرکت های گوشی سازی جهان میکوشد تا در بازار جهانی جای خود را پیدا کند. و فروش گوشی های خود را بالا ببرد. مواقع رولیت این شرکت جدیدا از یک گوشی پرچمدار صحبت میکند.

گوشی شیائومی می 11

این شرکت چینی گوشی های پرچمدار خود را با نام می (mi) وارد بازار میکند که جدید ترین عضو خود را معرفی کرده است.

هفته‌ی گذشته تصاویر رندر می ۱۱ و می ۱۱ پرو منتشر شد. که سطح پشتی و ماژول دوربین این گوشی‌ها را نشان می‌داد. کیف تلعب بوکر و در گذشته نیز تصاویری از پنل جلویی گوشی فاش شده بود. does human ivermectin kill all parasites اکنون تصاویر جدید به‌نوعی مُهر تأییدی بر تصاویر گذشته است. و ماژول دوربین دوگانه‌ به همراه یک حسگر کوچک (احتمالا TOF) می ۱۱ را به ‌صورت واقعی نمایان می‌کند.
ماژول دوربین مستطیلی ‌شکل آن را چهار دوربین تشکل خواهد داد. ivermectina comprar online argentina از جمله دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و در نهایت یک دوربین پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی. البته باید به این نکته اشاره کرد که مشخصات دوربین پریسکوپی هنوز در هاله‌ای از ابهام است و متأسفانه تا بدین لحظه جزئیات دوربین مدل استاندارد نیز منتشر نشده است.
این گوشی احتمالاً با رم 6 گیگابایت و پردازنده اسنپدراگون 875 شرکت کوالکام عرضه شود. البته معمولا در گیک‌بنچ اسمی از پردازنده برده نمی‌شود اما از آنجایی که به نام گرافیک آدرنو ۶۶۰ در این لیست اشاره شده، می‌توانیم تا حدودی حدس بزنیم که این گوشی به پرچمدار شرکت کوالکام مجهز خواهد شد. نوع هسته‌ها هم به ترتیب Cortex-X1 با فرکانس ۲٫۸۴ گیگاهرتز، Cortex-A78 (سه هسته) با فرکانس ۲٫۴۲ گیگاهرتز و Cortex-A55 (چهار هسته) با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز خواهد بود. از نظر قدرت پردازشی این هسته‌ها بسیار بالاتر از نسل قبل هستند. is ivermectin paste safe for human consumption به محض انتشار خبرهای بیشتر در مورد مشخصات و قیمت گوشی شیائومی می 11 / Xiaomi Mi 11 صفحه ی نقد و بررسی این محصول به روز رسانی می‌شود.
این گوشی از باتری 4970 میلی آمپری پشتیبانی میکند که گفته میشود با شارژ سریع 55 وات، شارژ میشود، که عددی فوق العاده برای این گوشی است.
جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه