اپل, بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی

گوشی هایی که از IOS 14 پشتیبانی میکنند

رابط کاربری

در سراسر دنیا شرکت های فراوانی هستند که گوشی موبایل تولید میکنند که همه این گوشی ها علاوه بر سخت افزار به نرم افزار هم نیاز دارند. که یکی از نرم افزار های مهم رابط کاربری است. به بخشی که کاربر با آن کار های خود را انجام میدهد و طراحی ایکون ها و … را بر عهده میگیرد، رابط کاربری میگویند.

 IOS 14

رابط کاربری IOS مختص به گوشی های شرکت اپل است که این رابط کاربری با تمام رابط کاربری های گوشی اندروید متفاوت است. که جدیدا نسخه IOS 14 را برای کاربر های خود معرفی کرده است. سباقات السیارات

اپل، iOS 14 را در رویداد WWDC معرفی خواهد کرد. امسال این مراسم 22 ژوئن (2 تیر) برگزار می‌شود. موقع ولیام هیل للمراهنات به دلیل شیوع ویروس کرونا WWDC تنها به صورت آنلاین خواهد بود. باید دید که آپدیت iOS 14 شامل چه قابلیت‌های جدیدی خواهد بود. شرکه المراهنات bwin اللاعب اغویرو با استناد به کدهایی که پیش‌تر از این نسخه از نرم‌افزار اپل لو رفته، انتظار می‌رود که در iOS 14 شاهد Home Screen باز طراحی شده و اپ جدیدی برای تجربه‌های AR باشیم.
این شرکت نسخه جدید سیستم‌عامل های خود را با تمرکز بر روی مسائل نرم‌افزاری پرده برداری می‌کند، در جریان برگزاری همایش امسال خود نیز جدیدترین نسخه از سیستم عامل آی او اس، iOS 14 را که از ماه‌ها پیش شایعات و گزارش‌های مختلفی در خصوص جزئیات آن منتشر شده بود، به صورت رسمی برای آیفون و آیپاد تاچ معرفی می کند.
این نسخه جدید سیستم‌عامل ios، امکانات جدید و منحصر به فردی دارد تا تجربه بهتری را برای کاربران گوشی‌های آیفون به ارمغان ‌آورد و همچنین این نسخه از لحاظ ظاهری نیز میزبان تغییرات متعددی بوده که انتظار می‌رود مورد توجه کاربران و رضایت آنها قرار بگیرد.

گوشی‌هایی که از iOS 14 پشتیبانی می‌کنند:

آیفون ۱۱
آیفون ۱۱ پرو
آیفون ۱۱ پرو مکس
آیفون ایکس اس
آیفون ایکس اس مکس
آیفون ایکس آر
آیفون ایکس
آیفون ۸ پلاس
آیفون ۸
آیفون ۷
آیفون ۷ پلاس
آیفون ۶s
آیفون ۶s پلاس
آیفون SE نسل اول
آیفون SE نسل دوم
آیپاد تاچ نسل هفتم

جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه