شرکت, بلاگ, تکنولوژی, گوشی

خبر گوگل پیکسل 6 طراحی کاملاً متفاوت و دوربین سوم را نشان می دهد

Google Pixel 6

Google Pixel 6 در راه است. منتظر بازگشت یک پرچمدار واقعی در سری Pixel باشد. العاب تربح منها فلوس Jon Prosser، خواننده محترم ویدئویی، ویدیویی را منتشر کرده است. لعبه ضومنه اون لاین للایفون که ادعا می کند سری جدید Google Pixel 6 است. که گزارش می شود شامل Google Pixel 6 و Google Pixel 6 Pro است.

شاید مهمترین تغییر در سری Pixel در قالب طراحی آن باشد. اگر این خبر ها دقیق باشد. به لطف بیشتر ماژول دوربین بزرگ که از چپ به راست در پشت گوشی امتداد دارد. Pixel 6 و Pixel 6 Pro شبیه هیچ گوشی دیگری که قبلاً دیده ایم به نظر نمی رسد. تصاویر Prosser رندرهای رسمی نیستند، بلکه رندرهایی هستند که بر اساس ادعای Prosser Pixel 6 واقعی ساخته شده اند.

سری Pixel 6 همچنین با انتقال برش سوراخ سوراخ برای دوربین جلویی به مرکز بالای دستگاه، خود را از Pixel 5 متمایز می کند. طریقه الربح فی الرولیت bout q و این یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش خواهد داشت. نه یک حسگر نصب شده در عقب.

همانطور که پروسر در ویدئو خود اشاره کرد، طراحی کاملا متفاوت ممکن است. برای گوگل منطقی باشد. اگر دیگر شایعات را باور کنیم، ممکن است. گوگل از تراشه های کوالکام در سری Pixel دور شود و به تراشه ای با کد “Whitechapel” ساخته شود، و اگر این موضوع صحت داشته باشد، گوگل می خواهد این نسخه را علامت گذاری کند از تراشه جدید با صدای انفجار. البته باید دید عملکرد واقعی تراشه جدید در مقابل رقبا چقدر است.

Prosser

Prosser توانست جزئیات تفاوت Pixel 6 و Pixel 6 Pro را ارائه دهد، اما خاطرنشان می کند که مشخصات آن را نمی داند، فقط طراحی گوشی را می داند. طبق گفته Prosser ،Pixel 6 Pro از Pixel 6 استاندارد بزرگتر خواهد بود و به جای حسگر دو دستگاه استاندارد، سه سنسور دوربین را ارائه می دهد. سری Pixel 6 همچنین ممکن است در چند رنگ مختلف: از جمله نارنجی دو رنگ، و شامپاین و سفید موجود باشد. ماکس وینباخ، که یکی دیگر از نشت کنندگان معروف است، می گوید گرچه جزئیات طراحی گوشی دقیق است، اما در مورد رنگ ها اینطور نیست.

Google Pixel 6 احتمالاً حداقل برای چند ماه دیگر عرضه خواهد شد. رولیت مجانی گوگل معمولاً گوشی های Pixel ردیف پرچمدار را در حدود ماه اکتبر عرضه می کند و هیچ نشانه ای از متفاوت بودن امسال وجود ندارد. انتظار می رود گوگل یک تلفن ارزان قیمت با نام Google Pixel 5a را در زمان یا ورود Google I/O که هفته آینده برگزار می شود، منتشر کند. Google I/O، کنفرانس سالانه توسعه دهندگان شرکت، امسال یک رویداد مجازی خواهد بود. اسماء ورق الکوتشینه

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید