بلاگ, تراشه, تکنولوژی, سامسونگ, شرکت, گوشی

شایعات و ارائه ها درباره Galaxy Z Fold 3 و Z Flip 3 5G

شایعات و ارائه ها نشان می دهد Galaxy Z Fold 3 و Z Flip 3 5G

سامسونگ

سامسونگ قرار است در صورت درست بودن شایعات، Galaxy Z Flip 3 5G و Galaxy Z Fold 3 خود را در تابستان به بازار عرضه کند. گزارش های جدیدی که طی ماه گذشته به اشتراک گذاشته شده است. تصویری کاملاً دقیق از آنچه انتظار می رود از جالب ترین نسل جدید تلفن های هوشمند در طی دو سال گذشته منتشر شود. را ترسیم کرده است.

این ارائه با مجوز از افشاگر تلفن ایوان بلاس، که سابقه قابل اعتمادی دارد، Galaxy Z Fold 3، و همچنین دوربین عقب Z Flip 3 را نشان می دهد. رندر دوم Galaxy Z Fold 3 نیز با جفت شدن تلفن با S-Pen منتشر شده است. و به گزارش هایی مبنی بر اینکه سامسونگ امسال Fold را با S-Pen ارسال می کند، اعتبار می بخشد. الرهان على مباریات کره القدم مجموعه دیگری از ارائه ها از Giz Next تهیه شده است. با نگاهی دقیق به Galaxy Z Flip 3 و پیگیری 91Mobiles با جزئیات بیشتر Galaxy ZFold 3 را نشان می دهد.

وقتی صحبت از داخلی این دو تلفن می شود. گزارش ها متنوع هستند، اما چند مورد با هم سازگار هستند. ادعا می شود که هر دو توسط Qualcomm Snapdragon 888، همان تراشه مورد استفاده در Samsung Galaxy S21 و OnePlus 9، پشتیبانی می شوند. برای Galaxy Z Flip 3، برخی گزارش ها می گویند. که این گوشی دارای یک نمایشگر خارجی 1.83 اینچی، صفحه اصلی 6.7 اینچی Super AMOLED 120Hz و حافظه داخلی تا 256 گیگابایت خواهد بود. یکی دیگر از گفته های سامسونگ ممکن است. 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه با حداکثر 12 گیگابایت RAM را ارائه دهد.

Galaxy Z Fold 3

برای Galaxy ZFold 3 انتظار می رود. که یک نمایشگر بسیار قابل استفاده 6.2 اینچی در جلو دارد. و یک نمایشگر با رزولوشن QHD با فرکانس 7.5 اینچ با کیفیت 120Hz در قسمت داخلی دارد. گفته می شود که این یک باتری 4500 میلی آمپری دارد که احتمالاً شارژ سریع از 25 وات دارد همانطور که سامسونگ معمولاً در پرچمداران خود ارائه می دهد. arab casino همراه با رتبه بندی IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اولین مورد برای تاشو های سامسونگ باشد.

در مورد دوربین ها، جزئیات کمی در دوربین وجود دارد، غیر از آنچه از نظر بصری در رندرها مشخص است. با خاموش کردن این موارد، Galaxy Z Flip 3 دارای یک سیستم دوربین دوگانه است. در حالی که Galaxy Z Fold 3 دارای سه دوربین خواهد بود. این روشن نیست که چه مشخصات دقیق از دوربین های فردی خواهد بود. اما یک دوربین با زاویه دید عریض زوج با Ultra.Wide با احتمال برای Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 گفته شده است. دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی گسترده، یک اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی است. جالب اینجاست که انتظار می رود Galaxy Z Fold 3 با اولین دوربین زیر نمایشگر سامسونگ همراه با یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی همراه باشد.

Galaxy Z Flip 3

از نظر رنگی، گزارش Giz Next می گوید. که Galaxy Z Flip 3 با رنگ های سبز تیره، بنفش روشن، بژ، خاکستری، سیاه، صورتی، آبی تیره و سفید عرضه می شود. در حالی که 91Mobiles ادعا می کند که Galaxy Z Fold 3 به رنگ مشکی در خواهد آمد.

انتظار می رود. Galaxy Z Flip 3 5G و Galaxy Z Fold 3 در یک رویداد Unpacked. Samsung که قرار است در پایان ماه آگوست برگزار شود. ربح المال من الانترنت مجانا با هم به بازار عرضه شوند. در حالی که این شرکت هنوز به طور رسمی زمان دقیق آن را اعلام نکرده است. شایعات جدید از جانب فناوری اغلب معتبر و نشت کننده دستگاه Jon Prosser این تاریخ را در 3 آگوست منتشر می کنند. گزارش های اضافی ادعا می کنند. که سامسونگ قیمت گوشی های تاشو جدید را در حدود 1600 دلار قیمت گذاری می کند.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه