شرکت, بلاگ, آموزشی, تسلا, تکنولوژی

قیمت بیت کوین پس از خرید 1.5 میلیارد دلاری تسلا

مدیر عامل تسلا ایلون ماسک

ایلون ماسک، مدیر عامل تسلا، اخیراً در مورد اشتیاق وی به ارز رمزنگاری شده ابراز علاقه کرده است. و اکنون، طبق یک پرونده جدید SEC، شرکت خودروسازی تسلا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است. این خودروساز همچنین اظهار داشت که پذیرش پرداخت های بیت کوین را در آینده نزدیک آغاز خواهد کرد. به این معنی که شما فقط با مبادله ارزهای رمزنگاری شده، می توانید یک تسلا بخرید. متأسفانه، این خبر خوبی برای علاقه مندان به سخت افزار نیست. قوانین البوکر زیرا بدان معنی است که تقاضا برای سکه های دیگر، از جمله آنهایی که با GPU استخراج می شوند. تشدید می شود و کمبودهای موجود را تشدید می کند.

تسلا ادعا می کند که این مقدار بیت کوین را خریداری کرده است. تا “برای ایجاد تنوع بیشتر و به حداکثر رساندن بازده نقدی ما” ( بخش 22 پرونده SEC ) – احتمالاً به این معنی است که در آینده حداقل مقداری ارز رمزپایه را به فروش خواهد رساند.

اما، جالب اینکه، اقدام تسلا درست قبل از ابراز اشتیاق ایلون ماسک در مورد بیت کوین و Dogecoin در توییتر بود، که به نظر می رسد هر دو ارز رمزنگاری شده را به قیمت های بالاتر سوق داده است. به این ترتیب، بیت کوین در حال حاضر با قیمت سرسام آور بیش از 44000 دلار آمریکا، با Dogecoin از نیم سنت به بالاتر از 8 سنت در هر سکه منتقل می شود، که یک رکورد جدید است. لعبه فلوس معنی دیلر

پرونده تشکیل شده در ژانویه

با توجه به اینکه پرونده از ژانویه تشکیل شده است. احتمال این وجود دارد که سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری در حال حاضر از ارزش 2 میلیارد دلار فراتر رفته باشد.

همانطور که گفته شد. این خبر خوبی برای سخت افزار کامپیوتر نیست. اوراق الکوتشینه با گران شدن ارزهای رمزپایه، سود استخراج رمزنگاری ماینینگ بیشتر می شود. ازاى اکسب فلوس من النت و بنابراین، ماینرها مایل به پرداخت قیمت های بالاتر برای کارت های گرافیک خواهند بود که این فقط کمبود را از آنچه در گذشته است بدتر می کند. مراهنات کره القدم الیوم اخبار حاکی از آن است که پردازنده های گرافیکی سری RTX 3000 انویدیا به دلیل کمبودهای Q1 تنظیم شده اند و این فقط اوضاع را بدتر می کند.

جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید