شرکت, بلاگ, آموزشی, تکنولوژی

مدیرعامل اینتل، باب سوان به سمت استعفا رفته است.

مدیر عامل اینتل

مدیر عامل اینتل، باب سوان، از 15 فوریه، از سمت خود کنار می رود. و مدیر عامل VMware پت گلسینگر جایگزین او خواهد شد. گلسینگر نیز به عضویت هیئت مدیره اینتل در خواهد آمد و یادداشتی را برای کارمندان اینتل قلم زده است .
مهندسان در طول تاریخ، اینتل را هدایت می کردند. العاب الربح من الانترنت spinpalace casino و Swan مورد انتقاد در جامعه سرمایه گذاری قرار گرفت. سلوتس اون لاین زیرا او از جنبه مالی صنعت برخوردار بود. رولیت اون لاین او قبل از تصدی سمت مدیر عامل در ژانویه 2019 به عنوان مدیر ارشد مالی اینتل خدمت می کرد.
سوان هفت ماه به عنوان مدیر عامل موقت مشغول به کار بود. فریق الیوفنتوس زیرا اینتل جستجوی گسترده ای را برای جایگزینی برایان کرزانیچ برکنار شده انجام داد. سوان پس از چندین ماه اظهار داشت که این شغل را نمی خواهد. با اکراه نقش مدیر عامل اینتل را بر عهده گرفت.
کمبود فنی Swan به دلیل اینکه اینتل با گره 7 نانومتری خود دست به گریبان بود، کاملاً راحت شد . این یلعب کریستیانو رونالدو الان

این تأخیر باعث شد تا این شرکت اعلام کند که به برون سپاری بخشهایی از logic های اصلی منطقی خود روی خواهد آورد، این اولین بار برای شرکتی است که امپراتوری خود را بر اساس قدرت تولید خود بنا کرده است. اوضاع بدتر تولید گره های آینده اینتل اخیراً باعث شد صندوق پرچین فعال ثالث نقطه ای از این شرکت بخواهد تا “گزینه های استراتژیک” را بررسی کند، مانند چرخش از روی پارچه های خود و یا واگذاری خود به خریدهای ناموفق.

 

گلسینگر

شایعات حاکی از آن بود که پت گلسینگر مدیر عامل شرکت VMware در جستجوی قبلی در سمت مدیر اینتل مشغول به کار بوده و سابقه 30 ساله در اینتل را دارد: وی به عنوان مدیر CTO و معاون ارشد و مدیر کل گروه Digital Enterprise Group فعالیت می کرد. گلسینگر از سال 2012 به عنوان مدیر شرکت VMware خدمت کرده و در گذشته به عنوان مدیر عامل در EMC خدمت کرده است.

جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید