شرکت, بلاگ, ساعت هوشمند, تکنولوژی, گوشی

وان پلاس بند اولین ساعت هوشمند one plus

 ساعت هوشمند

چند سالی است که شرکت های سازنده گوشی همراه دست به تولید ساعت های هوشمند زده اند. این شرکت ها شامل اپل با نام اپل واچ و سامسونگ با نام سامسونگ واچ و… هستند. که هرساله همراه با گوشی های خود ساعت های هوشمند جدیدی را هم معرفی میکنند. یکی دیگر از این شرکت ها شرکت وان پلاس است که جدیدا شروع به تولید ساعت های هوشمند خود کرده است. ivermectina dosis perros para que sirve و جدیدترین ساعت خود را معرفی کرده است.

ساعت هوشمند وان پلاس

وان پلاس بند، دست‌بندی مقرون ‌به ‌صرفه است. که می‌تواند روی ضربان قلب کاربر نظارت کند و سطح اشباع اکسیژن خون (SpO2) را تخمین بزند. رولیت مباشر وان پلاس بند از صفحه ‌نمایش رنگی بهره می‌گیرد. برای مدت ‌زمانی طولانی شارژدهی می‌کند. و توانایی پشتیبانی از انواع حالت‌های ورزشی دارد. is ivermectin harmful to dung beetles
وان پلاس بند مجهز به صفحه‌نمایش ۱٫۱ اینچ AMOLED لمسی است. و روی این دست‌بند هیچ‌گونه دکمه‌ی فیزیکی به ‌چشم نمی‌‌خورد. وضوح صفحه‌نمایش وان پلاس بند ۲۹۴ در ۱۲۶ پیکسل است و می‌توان این صفحه‌نمایش را با انواع حالت‌های شخصی‌ سازی، داد. ivermectina veterinaria preço وان پلاس بند دارای ۳۷ واچ‌فیس مختلف است که پنج مورد از آن‌ها به ‌صورت پیش ‌فرض روی دستگاه قرار داده شده ‌اند و شماری از این واچ ‌فیس‌ها را می‌توان تغییر داد.
وان پلاس بند دارای ۱۲ حالت ورزشی مختلف است و قابلیتی با عنوان Free Training دارد که تمامی فعالیت‌های ورزشی‌ِ فهرست ‌نشده در محصول را شامل می‌شود. وان پلاس بند تا فشار پنج اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاومت نشان می‌دهد و از استاندارد ضد آب IP68 بهره‌مند است. العاب لربح المال الحقیقی این دست‌بند برای اتصال به گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید 6 مارشمالو و نسخه‌های جدیدتر، به بلوتوث 5 متکی می‌شود.
در انتها شایان ذکر است که همه داده‌های وان پلاس بند را می‌توان توسط برنامه جدید OnePlus Health که در فروشگاه گوگل پلی نیز در دسترس قرار گرفته، به شکل سازمان یافته‌ای مدیریت و ردیابی کرد.
گفته می شود وان پلاس بند با قیمت تقریبی 35 دلار عرضه خواهد شد و هزینه بندهای اضافی هم 5. betway 5 دلار خواهد بود. تاریخ دقیق عرضه این دستبند هوشمند هنوز اعلام نشده و باید منتظر اطلاعیه‌های بعدی بمانیم.
جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید