بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی, شرکت

لپ تاپ لنوو idea pad 5 pro

لنوو

لنوو یکی از بهترین شرکت هایی است که در زمینه لپ تاپ و تبلت حرف هایی برای گفتن دارد. این شرکت لپ تاپ های مختلفی دارد. لپ تاپ های مخصوص گیم یا همان گیمینگ، لپ تاپ هایی که مخصوص کار های گرافیکی و … را تولید میکند. جدید ترین لپ تاپ این شرکت اخیرا رونمایی شده است.

لپ تاپ لنوو idea pad 5 pro

لنوو صفحه ‌نمایش با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را روی این محصول قرار داده است. که از ۱۰۰ درصد رنگ‌های sRGB پشتیبانی می‌کند. تا تجربه بصری بهتری خلق کند. این صفحه نمایش گواهی TUV را برای استفاده از تکنولوژی Eye Care دریافت کرده است. این تکنولوژی نور آبی تولید شده را کاهش می‌دهد تا از چشم‌ها در استفاده‌های طولانی‌ مدت محافظت شود.
لپ‌تاپ‌های لنوو به صورتی طراحی شده‌اند که راحت بتوان آن‌ها را حمل کرد؛ مدل ۱۴ اینچی ۱٫۴۵ کیلوگرم و مدل ۱۶ اینچی ۲ کیلوگرم وزن دارد. مواقع الرهان على المباریات این لپ‌تاپ‌ها از ویژگی IR Camera بهره می‌برند که با کمک قابلیت Windows Hello، می‌تواند از اطلاعات کاربران محافظت کند و اجازه می‌دهد که کاربران راحت‌تر وارد سیستم‌ شوند. IR Camera از ویژگی ToF برخوردار است که در طول روز بسیار استفاده خواهد شد؛ مثلا زمانی ‌که دیگر پشت لپ‌تاپ نیستند، ویدئوی در حال پخش به‌صورت خودکار متوقف می‌شود.
پردازنده این لپ تاپ نسل یازدهم  core i7 اینتل است. و کارت گرافیک mx450 و انتخاب کارت گرافیک rtx  را میتوان در این لپ تاپ مشاهده کرد. این لپ تاپ دارای 32 گیگ رم و یک ترابایت حافظه ssd  است. العاب اندروید
مدل ۱۶ اینچی لپ‌تاپ idea Pad 5 Pro با پردازنده AMD Ryzen و کارت‌ گرافیکی RTX شرکت انویدیا با قیمت ۱۱۴۹ دلار؛ در ماه می ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود. مدل ۱۴ اینچی در ماه مارس ۲۰۲۱ در منطقه خاورمیانه، اروپا و آفریقا عرضه خواهد شد و قیمت آن ۷۹۹ دلار خواهد بود. بیت 365
جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه