بلاگ, تراشه, تلویزیون, تکنولوژی

گفته می شود که اپل در حال ساخت جعبه تلویزیون با بلندگو و دوربین هوشمند است

تلویزیون اپل

اگر گزارش جدید بلومبرگ دقیق باشد. تلویزیون بعدی اپل ممکن است شباهت زیادی به مدل های موجود نداشته باشد. این نشریه می گوید که اپل در حال کار بر روی دستگاه جدیدی است. که عملکرد دستگاه پخش جریانی رسانه و بلندگوی هوشمند را با هم ترکیب خواهد کرد. همچنین به وب کم مجهز خواهد شد.

این شرکت در حال کار بر روی محصولی است. که می تواند جعبه تنظیمات تلویزیون اپل با بلندگوی HomePod را ترکیب کند و به گفته افراد آشنا به این موضوع، یک دوربین برای کنفرانس ویدئویی از طریق تلویزیون متصل و سایر عملکردهای خانه هوشمند را شامل شود.

بلومبرگ

چنین دستگاهی اولین دستگاهی نیست، که عملکردهای رسانه جریان را با یک بلندگوی هوشمند ترکیب می کند. Fire TV Cube آمازون از قبل این کار را انجام داده است، به کاربران اجازه می دهد با استفاده از دستورات صوتی هندزفری کل سیستم سینمای خانگی خود را کنترل کنند. با این حال، تاکنون هیچ شرکتی وب کم را در چنین دستگاهی ادغام نکرده است.

اگر اپل واقعاً روی چنین ابزاری کار می کند. می تواند در نهایت شبیه Portal فیس بوک یا Mecool Now. باشد، که هر دو برای نشستن در بالای تلویزیون طراحی شده اند. جایی که وب کم یکپارچه بهترین دید را به اتاق دارد. بدیل الرولیت

از منظر اپل، یک اپل تی وی پر جوش با این قابلیت های اضافی بسیار منطقی خواهد بود. افلام سباقات سیارات اپل اخیراً اسپیکر هوشمند HomePod خود را متوقف کرده و تصمیم گرفته در عوض روی HomePod mini بسیار مقرون به صرفه خود تمرکز کند. جالب توجه است، همانطور که بلومبرگ یادداشت می کند، اپل در سال 2020 گروه های مهندسی HomePod و Apple TV خود را ترکیب کرد و نرم افزار اساسی را که در هر دو دستگاه قابل اجرا است متحد کرد.

اپل تی وی

با جفت شدن یک یا چند بلندگو با تلویزیون اپل، می توان از HomePod mini به عنوان یک جایگزین شبه صدا استفاده کرد. با توجه به افزایش گسترده محبوبیت سرویس های تماس ویدیویی، از جمله FaceTime اختصاصی اپل، یک دستگاه واحد که می تواند این ویژگی ها را ادغام کند. لعبه سلوتس می تواند مخاطبان بسیار قابل توجهی پیدا کند.

قیمت همچنین کلید موفقیت یک تلویزیون اپل جدید خواهد بود. با قیمت 180 یا 200 دلار بسته به تنظیمات. Apple TV 4K فعلی در میان گرانترین دستگاههای پخش رسانه ای است که می توانید خریداری کنید. اکثر رقبا، مانند Chromecast با Google TV، حدود 50 دلار ارزانتر هستند و مجموعه ای از ویژگی های بسیار مشابه را دارند.

دشوار است دریابید که اگر اپل یک بلندگو و وب کم را ادغام کند چگونه می تواند کمتر از 180 دلار قیمت گذاری کند. لعبه بلاک جاک مجانیه این امر ممکن است خریداران را دچار تردید کند.

در رویداد بعدی اعلام شده اپل WWDC 2021 که تقریباً در ماه ژوئن برگزار می شود همه چیز معلوم می شود. بلاک جاک اون لاین اگر اپل بخواهد وجود تلویزیون جدید اپل را اعلام کند، WWDC یک فرصت منطقی برای انجام این کار خواهد بود.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید