اپل, بلاگ, تکنولوژی, گوشی

آپدیت جدید نرم افزاری اپل IOS 14.3

رابط کاربری

همانطور که شرکت های مختلف ساخت گوشی در سراسر دنیا وجود دارد. هر کدام از رابط کاربری های مختلفی استفاده میکنند. جدید ترین رابطه کاربری اپل یعنی  IOS14.3 معرفی شده است.

 IOS 14.3 اپل

آپدیت ios 14.3 اپل از راه رسیده است. side effects of ivermectin horse paste in humans و به دارندگان آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس ویژگی pro raw را می دهد. العاب رولیت این ویژگی که هنگام معرفی دستگاه ها وعده داده شده بود،حالا در دسترس کاربران است. همزمان با آن همچنین آپدیت 14.3 ipados ارائه شده است. که همان ios بهبود یافته برای آیپد است.
از دیگر ویژگی های آپدیت ios 14.3 می توان بهبود جستجو در برنامه apple tv، پشتیبانی از ویژگی fitness plus سرویس تمرینی جدید مبتنی بر اشتراک اپل و هدفون airpods max که اخیرا معرفی شده است، اشاره کرد.
مدت هاست که آیفون ها قادر به ثبت تصاویر raw هستند. اما انجام این کار به معنای کنار گذاشتن مزایای تمام جادوی محاسباتی است. 1xbet arabic که هنگام عکس برداری از یک تصویر استاندارد با برنامه دوربین دستگاه اتفاق می افتد. Pro raw به این منظور طراحی شده است. در ios 14.3 اپل pro raw “روشن” را برای آیفون 12 پرو مکس و پرو ارائه کرده است. با نصب به روز رسانی، ضبط و ویرایش تصویر pro raw. ivermectin and entyvii
در برنامه دوربین و عکس، دوربین پیش فرض دستگاه فعال می شود.
همانطور که 9to 5 mac اشاره کرد، آپدیت ios 14.3 همچنین سفارشی سازی آیکون های برنامه را آسان تر می کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که میانبر برنامه ها را باز کنید. از دیگر ویژگی های برجسته ios 14.3 می توان به قابلیت ضبط ویدئو با سرعت 25 فریم در ثانیه، به روزرسانی های جستجوی برنامه های apple tv و برگه جدید apple tv plus، ثبت آینه ای دوربین جلو در عکاسی سلفی برای دستگاه های آیفون 6s و جدیدتر و ویژگی های جدید ردیابی چرخه در برنامه سلامت اشاره کرد.
جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه