اپل, بلاگ, تکنولوژی, شرکت, گوشی

آیفون 12 اکنون به رنگ بنفش مناسب برای بهار است

آیفون 12

اپل آیفون 12 آبی ممکن است هنگام معرفی اولین سری 12 آیفون خبرساز باشد. اما اکنون یک رنگ جدید و جذاب ارائه شده است. رنگ بنفش، از این رنگ جدید در رویداد سخت افزاری اپل رونمایی شد. بیت 365 ivermectina insuficiencia hepatica

رنگ جدید اکنون به عنوان یک گزینه در آیفون 12 و آیفون 12 مینی در دسترس است. البته در آیفون 12 پرو وجود ندارد. ظاهری براق مانند سایر گزینه های رنگی آیفون 12 ارائه می دهد. و صادقانه بگویم در کنار سایر رنگ های روشن و سرگرم کننده آیفون 12 نیز بسیار زیبا به نظر می رسد.

به طور کلی، آیفون 12 از نظر طراحی و ویژگی ها تغییر بزرگی در سری آیفون ها به وجود آورد. ivermectin liquid where to buy این سری ظاهری لبه تخت شبیه به سری آیفون 4 و آیفون 5 دارد. اما دارای نمایشگر لبه به لبه مدرن تر و ماژول دوربین بزرگتر است. شرح لعبه رولیت در آیفون 12 پردازنده Apple A14 را ارائه می دهد که قوی ترین تراشه حمل و نقل در آیفون تا به امروز است.

آیفون 12 از راه های دیگری نیز برای آیفون زمینه جدیدی ایجاد کرد. قابل ذکر است که این سری اولین سری آیفون است که قابلیت اتصال 5G را ارائه می دهد و اگرچه احتمالاً هنوز تجربه کاملاً متفاوتی ایجاد نمی کند، اما در صورت گسترش 5G این محصول در آینده ارائه می شود.

نمایشگرخیره کننده

اپل آیفون 12 همچنین سرانجام از یک نمایشگر خیره کننده جدید OLED برخوردار می شود. اپل با فناوری OLED غریبه نیست اما قبلاً این فناوری فقط به آیفون های “Pro” مانند iPhone 11 Pro محدود بود. نمایشگرهای OLED سطح سیاه تری را ایجاد می کنند و می توانند به بهبود عمر باتری کمک کنند.

سری آیفون 12 نیز حداقل در مقایسه با سایر گوشی های پرچمدار آن زمان با قیمت مناسبی ارائه می شود. ivermec spider mites قیمت دستگاه برای آیفون 12 استاندارد 829 دلار یا برای آیفون 12 مینی با ابعاد کوچکتر 729 دلار است. این دستگاه ها با آیفون 12 پرو 999 دلاری و آیفون 12 پرو مکس 1099 دلاری پیوند می خورند. اگرچه همانطور که گفته شد، این دستگاه های پرو دارای رنگ بنفش جدید نیستند.

البته، آیفون 12 مدت طولانی پرچمدار آیفون نخواهد بود. ماه ها است که شایعات مربوط به آیفون 13 آینده را می شنویم و انتظار می رود در سپتامبر سال جاری عرضه شود. کازینو اون لاین عربی

گزینه جدید رنگ بنفش آیفون 12 از جمعه، 13 آوریل برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود و کیفیت خرده فروشی کامل از 30 آوریل آغاز می شود. خوشبختانه هزینه آن بیشتر از آیفون 12 نیست. شما می توانید آن را مستقیماً از طریق وب سایت اپل و سایر خرده فروشان عمده الکترونیک تهیه کنید.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه