بلاگ, تراشه, تکنولوژی, شارژر, شرکت, گوشی

سریع ترین شارژر برای iPhone 12 ،Galaxy S21

شارژر تلفن

وقت آن رسیده است. که در مورد چگونگی انتخاب بهترین شارژر برای تلفن امروز توصیه کنیم. به نظر می رسد که باید ساده باشد. اما قطعاً اینگونه نیست.

اگر شارژر داخل جعبه بیاید چه؟

آیا شما خوش شانس نیستید! این شانس وجود دارد که اگر شارژر همراه با تلفن شما باشد. بهترین شرط شما برای دستیابی به سریعترین و قابل اطمینان ترین سرعت شارژ است. اگر تلفن بعدی شما یک تلفن OnePlus یا یک گوشی Oppo ،Huawei ،Asus یا یک موتورولا است. لعب دومینو اون لاین یک شارژر و کابل در جعبه موجود است، زیرا هر کدام از یک فناوری شارژ اختصاصی استفاده می کنند. درج نکردن آن خصوصاً ناعادلانه است.

OnePlus را به عنوان مثال در نظر بگیرید. وان پلاس 9 نرم افزار استفاده ازر شارژ 65T تکنولوژی شارژ سریع شارژ باتری به کامل در حدود 30 دقیقه است. اما برای دریافت این شما باید از کلگی شارژر و کابل استفاده کنید. از هر نوع دیگری استفاده کنید با سرعت کمتری شارژ می شود. همچنین از شارژ سریع بی سیم با Warp Charge Wireless 50 پشتیبانی می کند که برای کار کردن به شارژر بی سیم مخصوص وان پلاس احتیاج دارد.

اگر شارژر در جعبه موجود نباشد چه می کنید؟ در گوشی های Apple iPhone 12 و Samsung Galaxy S21 شارژر در جعبه موجود نیست. بنابراین یا باید از یک شارژر قدیمی تصادفی استفاده کنید و سرعت کم را در معرض خطر قرار دهید یا یک شارژر جدید بخرید. اینجا جایی است که همه چیز مشکل تر می شود.

آیفون 12 خود را شارژ کنید

برای شارژ سریع آیفون 12 (یا از نظر فنی هر آیفونی از آیفون 8) با شارژر اپل سیمی، باید 20 وات یا بیشتر تحویل دهد. در حالی که یک شارژر شخص ثالث نیز باید دارای اتصال USB Type-C و تحویل برق USB باشد. بنابراین باید به فروشگاه Apple مراجعه کرده و آداپتور برق 19 دلار 20 وات USB Type-C را خریداری کنید.

متناوباً، از آمازون بازدید می کنید و به دنبال شارژرهای مارک های شناخته شده مانندAnker ،RavPower ، Belkin و Aukey می گردید. که سازگاری USB-PD را ذکر می کنند. اینها معمولاً با پورتهای اضافی، یا قدرت بیشتری برای شارژ دستگاههای مختلف، عملکرد بیشتری را فراهم می کنند. به عنوان مثال، این شارژر Anker PowerPort III Duo 40W دارای قیمت 26 دلار است و از USB-PD پشتیبانی می کند. و به همراه سوکت دوم USB Type-C نیز ساخته شده است. با آیفون 12 جدید شما به خوبی کار خواهد کرد.

هنوز تنها نیمی از نبرد است. زیرا ممکن است برای انجام شارژ سریع خود به یک کابل USB Type-C به Lightning نیاز داشته باشید. اگر کابل همراه تلفن خود را ندارید، این کابل USB Type-C کوتاه به لایتنینگ را به قیمت 19 دلار می توانید تهیه کنید. با این حال، توصیه می کنیم برای دوام، از کابل بافته یا روکش نایلون استفاده کنید و در صورت امکان کابل مورد استفاده از برنامه Made for iPhone (MFI) اپل را انتخاب کنید. این نسخه 18 دلاری Anker سریع آیفون 12 را شارژ می کند. از نایلون ساخته شده و دارای گواهینامه MFI است.

اگر شارژر بی سیم MagSafe دارید، به یک بلوک شارژ خاص نیز نیاز دارد. و اپل توصیه می کند از همان آداپتور برق 20 وات USB Type-C استفاده کنید. اما با یک شارژر دیواری مشابه USB Type-C نیز با سرعت تمام کار خواهد کرد.

شارژ تلفن Samsung Galaxy S21

سیستم شارژ سامسونگ برای گوشی های جدید Galaxy S21 ،Galaxy S21+ یا Galaxy S21 Ultra چندان ساده نیست که در ابتدا به نظر می رسد. دو گزینه شارژ سریع و شارژ سریع سریع وجود دارد. و در واقع شما باید آنها را در فهرست تنظیمات/باتری/ تنظیمات باتری تلفن فعال کنید. بله واقعا پس از انجام این کار، برای شروع به پلاگین مناسب نیاز دارید.

شارژر دیواری PD 25W سامسونگ همان شارژر سریع است. که از استاندارد USB PD 3. محفظه بای بال 0 مورد نیاز پشتیبانی می کند. اگر خرید شارژر شخص ثالث را انتخاب کنید. سامسونگ نشان می دهد که نیاز به تأمین برق 25 وات یا 45 وات و پشتیبانی از USB PD PPS دارد. مواقع مراهنات کره قدم منبع تغذیه قابل برنامه ریزی (PPS) اخیراً به استاندارد USB PD 3.0 افزوده شده است. و فقط برای اینکه بی دست و پا باشد، در همه شارژرهای USB PD 3. بوکر کونکر 0 یافت نمی شود.

یافتن شارژرهایی که USB PD 3.0 PPS را لیست کنند یک چالش است. شارژر آنکر PowerPort III 65W  33 دلاری می گوید آن را ندارد، و همچنین به طور خاص اشاره سامسونگ فوق العاده سریع شارژ به عنوان یک از ویژگی های آن است. اگر گزینه ارزان تری می خواهید، شارژ سریع عادی سامسونگ با هر شارژر USB 2.0 PD یا با هر شارژری که از فناوری Quick Charge 2.0 و بالاتر کوالکام پشتیبانی می کند، کار می کند.

اگر می خواهید به صورت بی سیم شارژ شوید، Galaxy S21 از حداکثر 15 وات برق بی سیم پشتیبانی می کند. شما می توانید یک پد دارای گواهینامه Qi مانند پد Belkin Boost Charge 15W را انتخاب کنید که برای تطبیق پذیری بیشتر، می توانید با یک آداپتور دیواری دارای رتبه 24W Quick Charge 3.0 گوشی خود را شارژ کنید.

اگر تلفن دیگری داشته باشید چه می کنید؟

اگر صاحب تلفن جدید اپل یا سامسونگ هستید. یا تلفنی با سیستم شارژ سریع خود مانند OnePlus خریداری کرده اید، بسیار خوب است. اما اگر تلفن قدیمی تری داشته باشید و مطمئن نباشید سریع ترین روش شارژ چیست، چه می کنید؟ این یک تحقیق طولانی است. زیرا یک پاسخ ساده و متناسب برای همه وجود ندارد.

اگر مطمئن نیستید تلفن شما از چه سیستم شارژی استفاده می کند. بررسی تلفن ما شامل بخش هایی در مورد شارژ و نوع شارژر موجود است یا برای بررسی مشخصات دستگاه به وب سایت سازنده مراجعه کنید. به عنوان مثال موتورولا اظهار داشت که Moto Edge Plus از سیستم 18W TurboPower خود استفاده می کند. و این شامل یک شارژر TurboPower در جعبه است.

اگر صاحب تلفن های قدیمی موتورولا، سامسونگ، ال جی، بلک بری یا سونی اکسپریا یا تلفن های متعدد HTC و Xiaomi هستید. شرط بسیار مطمئن این است که شارژری را انتخاب کنید که مطابق با فناوری Qualcomm Quick Charge 3.0 باشد. مانند شارژ Warp Charge OnePlus. اما می توان آن را در طیف گسترده ای از دستگاه های مجهز به چیپست های کوالکام از سازندگان مختلف یافت. العاب القمار على الانترنت موتورولا و سامسونگ حتی سیستم های اختصاصی Adaptive Fast Charge و TurboPower را نیز بر این اساس بنا نهاده اند.

برای اطمینان از مفید ماندن شارژر برای آینده، این شارژر دیواری دو پورت Aukey دارای یک پورت USB Type-A به همراه یک پورت USB Type-C است. که در صورت داشتن تلفن قدیمی به کمکتان می آید. ولیام هیل متناوباً، اگر فقط درگاه های USB Type-A و پشتیبانی سریع Charge 2.0 و 3.0 را تضمین می کنید ممکن است، این شارژر Aukey برای شما مناسب باشد.

مورد دیگری برای در نظر گرفتن وجود دارد؟

درست مانند هر فناوری خریداری شده مطمئن شوید. که شارژری که در آخر خریداری می کنید دارای طول عمر بالایی است. خواه انتخاب یک بلوک شارژ با چندین پورت باشد. کابل بلندتر یا سخت تر، یا شارژر با قدرت بالاتر با قابلیت شارژ لپ تاپ یا در صورت نیاز به رایانه لوحی، شما را مجبور می کند خیلی زود از درد خریدن یک شارژر عبور کنید.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه