اپل, ایفون, بلاگ, تکنولوژی, شرکت

اپل فقط در مدت سه ماه آیفون های خود را 48 میلیارد دلار فروخت

طراحی آیفون 12

به نظر می رسد بسیاری از افراد طرفدار طراحی آیفون 12، با طراحی کاملاً جدید، نمایشگر بهبود یافته و دیگر ویژگی های این گوشی هستند.

اپل به تازگی درآمد سه ماهه غیر تعطیلات خود را با رکورد درآمد اعلام کرده است. و در طی سه ماه منتهی به 27 مارس 2021 مقدار 89.6 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. و سالانه 54٪ افزایش داشته است. از این درآمد عظیم، 47.9 میلیارد دلار از فروش آیفون بود. که نه تنها آیفون 12 بلکه آیفون 11، XR و SE2 را نیز شامل می شد. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 29 میلیارد دلار بود بسیار بالاتر است.

اگرچه اپل اطلاعات فروش هر گوشی را فاش نمی کند. ربح حقیقی من الانترنت اما می توان فرض کرد که بخش عمده ای از این درآمد از محدوده جدید آیفون 12 حاصل شود که پاییز سال گذشته عرضه شد.

به نظر می رسد که خریداران آیفون 12 نیز از آن لذت می برند. و اطلاعات اخیر شرکت مشاور فناوری اطلاعات 451، نشان می دهد رضایت مشتری بیش از 99٪ است. ناراضی 1٪ ممکن است شامل کاربران آیفون مینی باشد که با صفحه قفل مشکل دارند و همچنین صاحبان مشکل اتصال 5G را نیز دارند. افضل کازینو اون لاین

غول فناوری

این غول فناوری همچنین یک رکورد سه ماهه در فروش رایانه های مک به دست آورد. که در مدت زمان سه ماهه 9.1 میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

سرویس های اپل که شامل موارد مختلف از iCloud و Apple Music گرفته تا ارائه های جدیدتر مانند Apple TV + و Apple Fitness + هستند. نیز نتایج رکوردی را برای این شرکت به ارمغان آوردند و در سه ماهه اخیر 16.9 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند.

در پاسخ به آخرین ارقام این شرکت، لوکا مائستری مدیر ارشد مالی اپل گفت:. ” ما به عملکرد سه ماهه مارس خود افتخار می کنیم. که شامل سوابق درآمد در هر بخش جغرافیایی و رشد دو رقمی قوی در هر یک از دسته های محصول ما بود. “

با نگاهی به سه ماهه بعدی، اپل گفت که انتظار دارد دوباره ارقام قدرتمندی را ببیند. اما افزود که محدودیت های خاصی در عرضه با درآمد 3 تا 4 میلیارد دلار مواجه خواهد شد. العاب الربح

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه