iPad, iPad Mini, اپل, بلاگ, تکنولوژی, شرکت

ندیدن iPad Mini جدید جای تعجب ندارد

iPad Mini

تبلت iPad Mini

تبلت آیپد مینی دقیقاً مانند گوشی هوشمند جمع و جور طرفداران خود را دارد. اما به نظر می رسد هیچ یک از این دو گروه به اندازه کافی بزرگ نیستند تا اپل بتواند به کوچکترین اعضای محدوده آیپد و آیفون خود توجه مستمر نشان دهد. علی رغم اینکه رویداد April Spring Loaded زمان بسیار خوبی برای انجام این کار است. اپل بار دیگر iPad Mini را تازه نکرده و ترجیح داده تمام فناوری های موجود را در جدیدترین و بزرگترین تبلت iPad Pro خود را قرار دهد.

چرا هیچ علاقه ای به iPad Mini وجود ندارد؟ اپل ممکن است به سادگی این روند را دنبال کند. مواقع مراهنات ریاضیه

یک نمایش بدون تعجب

اپل از سال 2019 که مدل نسل 5 معرفی شد. هیچ علاقه ای به iPad Mini نداشته است. ivermectina sirve para piojos dosis حتی در آن زمان، بعد از اولین بار در سال 2012، به یک برنامه به روزرسانی سالانه نرسیده بود. iPad Mini 4 و iPad Mini 5 هنوز در حال کار کردن هستند. زیرا هر دو از iPadOS 14 پشتیبانی می کنند. اما سخت افزار اکنون کمی قدیمی شده است. آیپد مینی نسل 5 دارای A12 Bionic از محدوده آیفون 2018 در داخل است. اما صفحه نمایش 7.9 اینچی هنوز از وضوح قابل توجه 2048 15 1536 پیکسل برخوردار است.

با این حال، عدم نمایش iPad Mini تعجب آور است. زیرا پیش از رویداد Spring Loaded 2021 اپل بارها در شایعات ذکر کرد. ivexterm crema قبل از این، تحلیلگر مینگ چی کو (منبع مشهور و قابل احترام پیش بینی های اپل) گفت که یک iPad Mini جدید در نیمه اول سال 2021 ظاهر می شود. و از یک صفحه نمایش بزرگتر 8.5 اینچی برخوردار است.

به نظر می رسید رویداد Spring Loaded زمان ایده آل برای نمایش آن باشد. زیرا اپل در جریان رویداد کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در ماه ژوئن به ندرت سخت افزار جدیدی را نشان می دهد. البته، این احتمال وجود دارد که اپل تا اواخر سال جلوی خود را بگیرد یا فقط طی چند ماه آینده از طریق یک بیانیه مطبوعاتی، iPad Mini را که کمی به روز شده است، اعلام خواهد کرد. یا همانطور که به نظر می رسد محتمل تر است، می توانست کل ماجرا را برطرف کند. ivermectin kill parasites cause scabies

تسلیم شدن؟

این احتمال وجود دارد. که اپل به نسل پنجم iPad Mini سرباز اجازه دهد تا آخرین لحظه ای که می تواند روشن باشد. زیرا تقاضا برای تبلت های کوچک خشک شده است. شما امروز به شدت مایلید که یک iPad Mini بخرید، عمدتا به این دلیل که 10.2 اینچ آیپد نسل 8 برای خرید ارزان تر است. لعبه کازینو 329 دلار در مقایسه با 399 دلار و مشخصات بسیار مشابه فقط با صفحه نمایش بزرگتر را ارائه می دهد. تبلت ها برای رسانه ها بسیار مناسب هستند. و اگر یکی از این موارد را بخواهید، احتمال اینکه هر بار بزرگتر را انتخاب کنید وجود دارد.

تلفن ها نیز بزرگتر می شوند. آیفون 12 حداکثر دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی است، در حالی که Galexy S21 سامسونگ فوق العاده دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی است. هر دو دارای صفحه نمایش AMOLED برتر، به علاوه وضوح بالاتر و تراکم پیکسلی بالاتر از iPad Mini هستند. کیفیه لعبه البوکر اگر این تلفن روزمره شماست و به دنبال تهیه یک تبلت هستید. چرا یک دستگاه بزرگتر از این و با رزولوشن بالا تهیه نمی کنید؟

امروزه به طور واضح هنوز افرادی هستند که یک تبلت کوچک می خواهند، آمازون هنوز یک Kindle Fire HD 8 اینچی می سازد، اما وقتی تلفن ها خیلی کوچکتر نشوند، تقاضا برای یک تبلت بزرگتر بیشتر خواهد بود.

دیگر آیفون مینی ندارید؟

در اواخر سال 2020، تصمیم اپل برای افزایش اندازه صفحه نمایش آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس نیز باعث شد تا آیفونی حتی کوچکتر از آیفون 12 را نیز معرفی کند. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 5.4 اینچی است، و گوشی هوشمند واقعاً کاملی است که انتظار آن را می کشیدیم و ما در بررسی خود از آن تعریف و تمجید کردیم. متاسفانه، ظاهراً هیچ کس آن را خریداری نکرده است. آمارهای غیررسمی فروش نشان می دهد که آیفون 12 مینی فقط 6٪ از کل فروش آیفون را تشکیل می دهد. و نمایش ناخوشایند ممکن است باعث شود که در سال 2022 از محدوده خارج شود.

اگر این ارقام صحیح باشد، ممکن است باعث شود اپل در مورد معرفی iPad Mini تازه شده مکث کند. اگر فقط تعداد کمی از مردم به یک آیفون کوچک اهمیت دهند. حتی افراد کمتری می توانند به یک iPad کوچک اهمیت دهند. هنگامی که به صفحه نمایش زیبای iPad Air یا iPad Pro 2020 خیره می شوید یا به iPad Pro مجهز به Liquid Retina XDR نگاه می کنید. بسیار سخت است که به جای آن از سال 2019 به یک صفحه نمایش نسبتاً اساسی 7.9 اینچی رضایت دهید.

این مانع تاسف آن نمی شود. اگر هر شرکتی بتواند احیا تبلت های کوچک را احیا کند، این اپل است و نکته خاصی در مورد اندازه کوچک و قابلیت حمل عالی iPad Mini وجود دارد. شاید سرانجام یک آیپد مینی نسل ششم وارد بازار شود. اما در حال حاضر، به نظر می رسد تنها مینی اپل که علاقه دارد این روزها عشق خود را مجذوب کند، مک مینی است.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه