بلاگ, تراشه, تکنولوژی, سامسونگ, شرکت, گوشی

تبلت Galaxy Tab S7 FE 5G قیمت کمی دارد

تبلت Galaxy Tab S7 FE 5G

سامسونگ از تبلت Galaxy Tab S7 FE 5G، نسخه جدیدی از تبلت Galaxy Tab S7 Plus موجود در آگوست سال 2020 خبر داد. این جدیدترین ورودی در دستگاه های “FE” سامسونگ است. که شامل Galaxy S20 FE است و از ابتدا آغاز شده با Galaxy Note 7 Fan Edition .FE، همانطور که اکنون مشخص است. مخفف Fan Edition است، و نشان می دهد سامسونگ تغییراتی را در مدل اصلی غیر FE اعمال کرده است.

Galaxy Tab S7 FE 5G به جای تبلت 11 اینچی S7، نسخه جدیدی از S7 Plus است. ربح المال من لعب الالعاب به این معنی که دارای صفحه نمایش 12.4 اینچی با وضوح پیکسل 2560 در 1600 پیکسل است. متأسفانه، این یک صفحه TFT است و صفحه نمایش فوق العاده AMOLED با سرعت تازه سازی 120 هرتز از Tab S7 و S7 Plus نیست. تبلت 608 گرمی فلزی فقط 6. العاب کسب المال این ذهب کریستیانو رونالدو 3 میلی متر بسیار نازک است و دارای رنگ های مختلفی است. babylon bet سیاه، نقره ای، سبز یا صورتی.

به صورت استاندارد با مودم 5G ارائه می شود، آماده اتصال به سریعترین اتصال داده تلفن همراه است. البته به شرط پرداخت هزینه بیشتر. تبلت های Tab S7 هر دو گزینه افزودن اتصال تلفن همراه 4G یا 5G را داشتند اما دارایفقط یک مدل Wi-Fi است. 1xbet casino

پردازنده Galaxy Tab S7 FE 5G

سامسونگ نمی گوید که Galaxy Tab S7 FE 5G دارای کدام پردازنده است. فقط یک تراشه هشت هسته ای با دو هسته 2.2GHz و شش هسته 1.8GHz است. دو نسخه در دسترس است، یکی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و مدل دوم با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی. هر دو شیار کارت MicroSD دارند. دارای نرم افزار آندروید 11 با OneUI 3.1 سامسونگ است. و باتری 10،090 میلی آمپر ساعتی این تبلت را با شارژ سریع 45 وات تامین می کند.

قلم Samsung S Pen همراه با این تبلت ارائه می شود. به علاوه برنامه Canva از قبل نصب شده است. همچنین یک برنامه آزمایشی شش ماهه برای طراحی برنامه Clip Studio Paint وجود دارد و برنامه یادداشت برداری Noteshelf نیز به صورت رایگان در نظر گرفته شده است. به نظر می رسد این میزان تغییرات مثبت نسبت به Galaxy Tab S7 Plus اصلی باشد. دارای یک دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو است، در حالی که این دوربین در Galaxy Tab S7 و S7 Plus به دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی تبدیل شده است.

صفحه نمایش

با کمال تاسف متفاوت بودن دوربین ها، هیچ کس برای گرفتن عکس تبلت نمی خرد. صفحه Galaxy Tab S7 یکی از ویژگی های برجسته تبلت است و دلیل اصلی خرید یکی از آن ها است. موقع المراهنات کره القدم وجه مثبت این تغییرات به قیمت برمی گردد. سامسونگ Galaxy Tab S7 FE 5G را در تاریخ 18 ژوئن عرضه خواهد کرد، اگر چه پیش خریدها از 2 ژوئن به صورت مستقیم انجام می شود و قیمت آن 584 پوند انگلیس یا حدود 835 دلار برای مدل 64 گیگابایتی و 629 پوند و 891 دلار برای نسخه 128 گیگابایت است. این ارزان تر از هر دو مدل Tab S7 و Tab S7 Plus فقط Wi-Fi است.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه