Windows, بلاگ, تکنولوژی, شرکت, مایکروسافت

مدیر عامل مایکروسافت از iMessage در ویندوز استقبال می کند

مدیر عامل مایکروسافت از iMessage در ویندوز استقبال می کند

iMessage

مدیر عامل شرکت مایکروسافت می گوید که از سرویس iMessage شرکت اپل بر روی ویندوز 11 “استقبال” می کند.

مدیرعامل Satya Nadella در یک مصاحبه ویدیویی با وال استریت ژورنال، iMessage را به عنوان یکی از نمونه های ویژگی های اپل ذکر کرده است. 365 bet که مایکروسافت با کمال میل روی سیستم عامل ویندوز دعوت می کند.

مدیر اجرایی مایکروسافت گفت: “هر کاری که اپل می خواهد با ویندوز انجام دهد. اعم از iTunes یا iMessage یا آنچه شما دارد. ما از آن استقبال خواهیم کرد. ivermectin 12 mg tablet image

ویندوز 11

این نظر بخشی از فشار گسترده مایکروسافت برای تغییر نام ویندوز به عنوان بازترین ویندوز از همه سیستم عامل های دیجیتال بود. ویندوز 11 برنامه های Android نصب شده را از طریق فروشگاه برنامه آمازون اجرا می کند. حتی می توانید تغییر منوی شروع مایکروسافت به مرکز نوار وظیفه را استعاره ای از تمایل وی برای ویندوز برای خدمت به عنوان یک مسیر میانه خنثی بین اکوسیستم های رقیب گوگل و اپل بدانید.

نادلا ادامه داد: “به طور کلی، ما می خواهیم مطمئن شویم که نرم افزار ما در دستگاه های اپل عالی عمل می کند. ivermectina infectologista ” “ویندوز با هر نرم افزاری از هر کسی چه گوگل یا اپل یا Adobe یا هر کسی به خوبی کار می کند. بلاک جاک کازینو ivomec chien effet secondaire

اگرچه این امر می تواند مارک خوبی برای ویندوز 11 آینده باشد. که در اواخر سال 2021 شروع به کار می کند، نادلا باید بداند احتمال پذیرش دعوت نامه اپل کم است.

اما iMessage فقط در iPhone ، iPad ، Apple Watch و Mac در دسترس است. جدا از هک های پیچیده ای که نیاز به استفاده از Mac به عنوان سرور دارند. شرح لعبه الرولیت هیچ راهی ساده برای استفاده از iMessage در ویندوز یا Android وجود ندارد. سیستم عامل ها را عوض کنید. و در دستگاه های دوستان صاحب اپل خود به یک حباب سبز وحشتناک تبدیل شوید.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه