بلاگ, تکنولوژی, ماشین

خودرو برقی خورشیدی آپرتا با شعاع حرکتی 1600 کیلومتری

خودرو برقی

خودرو

با پیشرفت علم و تکنولوژی خودرو ها هم پیشرفت فراوانی داشته اند. در دنیا شرکت های خودرو ساز، زیادی وجود دارد مانند bmw، audi، mercedes-benz و همچنین شرکت هایی که خودرو های برقی تولید میکنند.

هر چه جمعیت جهان افزایش می یابد، ساخت خودرو ها هم افزایش می یابد. ربح المال من الالعاب اون لاین این عمل باعث میشود که هوای کره زمین آلوده شود زیرا سوخت خودرو ها یعنی بنزین آلودگی فراوانی دارد و برای بدن انسان ها بسیار مضر است. به همین دلیل انسان ها به فکر ساخت خودرو هایی با سوختی شدند که برای انسان مضر نباشد. أنطوان غریزمان که یکی از بهترین راه ها ساخت خودرو های برقی است.

خودرو های برقی

خودرو ساز ها به فکر ساخت خودرو هایی افتادند که از آلودگی بیشتر هوا جلوگیری کنند. یکی از این شرکت ها شرکت اپرتا است که خودرویی با شعاع حرکتی 1600 کیلومتر را ساخته است. خودرو ساز های خودروهای برقی توجه فراوانی به استفاده از انرژی پاک و رایگان دارند. لعبه البولینج که با عرضه اپرتا رویای رانندگی با خودرو خورشیدی به واقعیت پیوسته است.

 اپرتا Never charge بی‌نیاز از اتصال به برق شهری و صرفا با جذب نور خورشید در طی روز، شعاع حرکتی ۷۲ کیلومتری را فراهم می‌کند که به بسیاری از مصارف روزانه برای تردد شهری، پاسخ می‌دهد.

اپرتا Never charge ترکیبی از یک خودرو خورشیدی تحقیقاتی با آیرودینامیک عالی و محصولی قابل استفاده در جاده‌های شهری است. سطح بیرونی بدنه، ۱۸۰ سلول خورشیدی کوچک با مجموع مساحت تقریبی ۳ متر مربع دارد. دومینو امریکانی نهایت سرعت این محصول در حالت خورشیدی، ۲۰ کیلومتر بر ساعت است و بدون نور خورشید، شعاع حرکتی ۹ تا ۲۰ کیلومتر دارد. العاب کازینو
نوع پیشرانه و باتری قابل سفارش برای اپرتا Neve Charge هنوز اعلام نشده است اما احتمالا سه موتور برقی که هر کدام حدود ۶۷ اسب ‌بخار قدرت دارد، روی این خودرو نصب خواهند شد. اگر اپرتا، مجموع قدرت نزدیک به ۲۰۰ اسب‌ بخار داشته باشد همراه بدنه‌ای با وزن خالص ۸۱۵ کیلوگرم، سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۳٫۵ ثانیه و نهایت سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت، دور از انتظار نخواهد بود.
جدید ترین اخبار تکنولوژی را میتوانید در فارس جانبی دریافت کنید.

 

نوشته های مشابه