بلاگ, تکنولوژی, ماشین, موتور

ماشین فورد F-150 ترمو

ماشین فورد

ماشین

شرکت های خودرو سازی هرساله خودرو های بسیار مدرن و پیشرفته خود را معرفی میکنند. که موتور های بسیار قوی و طراحی زیبا و … دارند که یکی از این شرکت ها شرکت فورد است. این شرکت جدید ترین ماشین آفرود خود را معرفی کرده.

ماشین فورد F-150

ماشین فورد سری-اف (Ford F-Series) یک سری خودرو است که از سال ۱۹۴۸ تاکنون تولید شده‌ است. از ویژگی های طراحی آن جلو بودن موتور آن، توزیع نیروی پیشران، دارای چهار چرخ محرک ‌است. وانت ‌های سری اف از دهه هفتاد میلادی تا کنون پر فروش‌ترین وانت آمریکا. لعبه الدمبله و از دهه هشتاد میلادی تاکنون پرفروش‌ترین وسیله نقلیه در این کشور بوده است.
جدید ترین خودرو سری F این شرکت نسخه لیمیت فورد F-150 برای سال 2019 بروز و پیشرانه ای قدرتمند 3.5 لیتری V6 توربو با 450 اسب بخار قدرت مجهز و به یکی از پیکاپ های سریع تاریخ تبدیل شده است.
F-150 لیمیتد در این ‌بروزرسانی تغییراتی تجربه کرده که قیمت پایه ‌ی آن‌ را از ۶۲ هزار و ۸۵۵ دلار به ۶۸ هزار و ۶۳۰ دلار افزایش داده است. یکی از تغییرات مهم‌، تجهیز به نسخه ‌ی قدرتمندتری از پیشرانه‌ ی ۳.۵ لیتری V6 توئین ‌توربو است که از مدل رپتور گرفته شده و ۴۵۰ اسب ‌بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن بر ‌متر گشتاور دارد. لعبه بوکر

قدرت بیشتر پیشرانه، F-150 لیمیتد را به دومین پیکاپ سریع دنیا بعد از دوج رم SRT-10 سال 2004 تبدیل کرده است. این خودرو جدید فراتر از یک موشک در مسافت 400 متر است و برای رانندگی‌ های روزانه هم خودرو بسیار مناسبی محسوب می‌شود. پیشرانه‌ی V6 توئین ‌توربو این وانت پاسخ‌گویی فوق ‌العاده‌ ای دارد و هیچ‌گاه خستگی و تنبلی در آن احساس نمی‌شود.

داخل F-150 لیمیتد با تزیینات چوبی پر زرق‌ و برق، چرم دوخت ‌برجسته در داشبورد، پوشش سقف نرم و صندلی‌های جلویی چرمی راحت با گرم‌کن و تهویه و ماساژور، بسیار عالی و لوکس و با کیفیت است. پلاک کرومی بزرگی هم روی کنسول مرکزی خودرو نصب شده که نام تیپ روی آن نقش بسته و به راننده یادآوری می‌کند قوی‌ترین و لوکس‌ترین نسخه‌ی F-150 را سوار شده است.

جدید ترین اخبار روز را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه