بلاگ, تکنولوژی, شرکت

هر آنچه در مورد Far Cry 6 می دانیم

هر آنچه در مورد Far Cry 6 می دانیم

Ubisoft Forward

اما با گذشت چند ماه از زمان عرضه Far Cry 6، هنوز جزئیات زیادی برای کشف وجود دارد. در ادامه با نگاهی به هر آنچه می دانیم. و حدس می زنیم در مورد Far Cry 6 مطالعه می کنید.

تاریخ اکران Far Cry 6

Ubisoft تأیید کرد که Far Cry 6 در 7 اکتبر 2021 برای Xbox Series X|S ،Xbox One ،PlayStation 5 PlayStation 4 ،Google Stadia ،Amazon Luna و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی در ابتدا قرار بود در تاریخ 18 فوریه 2021 منتشر شود اما به دلیل همه گیری COVID-19 به تعویق افتاد.

سیستم عامل Far Cry 6

Benjamin Hall مدیر Far Cry 6 W در Reddit AMA همچنین گفت که تیم سازنده بازی از عملکرد خوب آن بر روی سخت افزارهای نسل آخر اطمینان حاصل می کند. هال گفت: “تیم تلاش زیادی را برای اطمینان از اجرای روان Far Cry 6 روی کنسول های نسل آخر انجام داده است.”

ما در ابتدا فقط یک تریلر داشتیم تا از بازی آینده هیجان زده شویم. و گرچه معرفی خارق العاده ای از جهان و شخصیت منفی بازی است. اما در مورد گیم پلی واقعی هیچ نگاه اجمالی نداشتیم. این منطقی است که چگونه آنها می خواهند ابتدا بازی را به نمایش بگذارند. از زمانی که Vaas بسیار محبوب در Far Cry 3 ظاهر شد.

داستان دیکتاتوری

جزئیات بیشتر به همراه تریلر حاوی این واقعیت است. که Far Cry 6 داستان دیکتاتوری به نام آنتون کاستیلو را نشان می دهد. که در تلاش است تا بر کشور جزیره خود یارا حکومت کند. در حالی که مبارزان آزادی را برای کنترل کشور کنترل می کنند. گیمرها نقش یک مبارز مقاومت به نام دانی روخاس را بازی می کنند. در حالی که کاستیلو از تبلیغات برای پیروی از مردم خود و آماده سازی پسرش دیگو برای حکومت در آینده استفاده می کند.

نوید خاوری، کارگردان روایت Far Cry 6، در مصاحبه با GameRant گفت که بازی در حال حاضر تنظیم می شود. اما شبیه دهه 1960 خواهد بود زیرا یارا از آن زمان “در زمان منجمد” است. خاوری اشاره کرد که همه چیز، از سلاح های بازی گرفته تا وسایل نقلیه مربوط به آن دوره خواهد بود. محیط Yara بازی از کوبای امروزی الهام گرفته شده است. خاوری گفت تیمش از کشور جزیره الهام گرفته و طی چهار سالی که برای توسعه Far Cry 6 صرف کوبا شده است. از کوبا دیدن کرده تا درک کند که چگونه می توانند آن را دوباره بسازند.

آخرین تریلر نمایش داده شده در Ubisofoft Forward، در واقع سینمای ابتدایی بازی است. کیف تربح فی القمار این تریلر صحنه ای از یارا را برای مردم تنظیم می کند. اما در درجه اول درک بهتری از نوع شخصیت شرور و پدر آنتون کاستیلو به ما می دهد. مجموعه Far Cry همیشه خود را به آنتاگونیستهای کاریزماتیک و تا حدودی پر زرق و برق افتخار می کند.

گیم پلی Far Cry 6

Ubisoft جزئیات زیادی در مورد گیم پلی این بازی به اشتراک نگذاشته است. اما تصاویر بازی تیراندازی اول شخص و مکان های مختلف را نشان می دهد. 1xbet از محله های کوچک گرفته تا محیط های شهری. این کاملاً منطبق با نحوه بازی سریال از ابتدا است. فقط بر اساس تصاویر و اطلاعات ناچیزی که در اختیار داریم. با این فرض که این عنوان به جای یک اختراع مجدد کامل، تکرار دیگری در فرم Far Cry باشد. احساس امنیت می کنیم. مباریات یورو 2023 ما انتظار داریم یک جهان بزرگ باز با طیف وسیعی از محیط ها با وسایل نقلیه زمینی، دریایی و هوایی و همچنین تعداد زیادی کالای کلکسیونی، ساخت و ارتقا داشته باشیم. 888 عربی

توسعه دهندگان Far Cry 6 همچنین در سیستم های مختلف بازی با دقت فکر می کنند. Far Cry 6 همچنین سیستم ردیف اسلحه موجود در Far Cry New Dawn را لغو خواهد کرد. یکی از سازندگان بازی گفت که “این متناسب با خیال و دنیای ما نیست”. همچنین بازیکنان در Far Cry 6 دارای آزادی حرکت خواهند بود. علاوه بر دسترسی به وسایل نقلیه، بازیکنان می توانند از ارتفاع با استفاده از لباس بال اسلاید کنند یا در یک قلاب دست و پا بزنند.

Far Cry 5 از شخصیت های انسانی و حیوانی خاص خود برخوردار بود که بازیکنان می توانستند برای کمک به پذیرفتن آدمهای بد ثبت نام کنند، اما Far Cry 6 منحصراً به دوستان حیوانات که Amigos نامیده می شوند خواهد ماند. با این حال، طبق گفته یک سازنده، بازیکنان در طول بازی در کنار “همفکران” خواهند جنگید. کازینو الکویت

قهرمان Far Cry 6 چه کسی است؟

Far Cry 6 بازیکنان را کنترل می کند دنی روخاس، یک سرباز بازنشسته یاران، که به تیم آزادی خواهان علیه سلطنت آنتون کاستیلو می پیوندد. بازیکنان در ابتدای بازی جنسیت خود را انتخاب می کنند. الدوری السعودی النسائی

آیا Far Cry 6 مولتی پلیر دارد؟

این شرکت از زمانی که بازی Far Cry 3 را ایجاد کردند، با مولفه های مولتی پلیر کاملاً همکاری کردند. همین امر برای Far Cry 6 نیز صدق می کند، که برنامه ریزی شده است. به بازیکنان این امکان را می دهد تا با دوستانشان در دنیای آزاد همکاری کنند تا هرگونه فعالیت جانبی را انجام دهند یا فقط باعث ضرب و شتم شوند. به نظر می رسد شما در طول یک جلسه تعاونی قادر به انجام هیچ گونه مأموریت داستانی نخواهید بود. این منطقی است که در نقاط مختلف داستان با افراد تیم شوید.

آیا Far Cry 6 دارای DLC خواهد بود؟

در طول رویداد Ubisoft، ما اطلاعات هیجان انگیزی را در مورد اینکه فصل برای این بازی شامل چیست، دریافت کردیم. در درجه اول، اکنون می دانیم که سه آنتاگونیست اصلی آخرین بازی های شماره گذاری شده: Far Cry 3 ‘s Vaas، Far Cry 4 ‘ s Pagin Min و Far Cry 5 ‘s Joseph’s Seed. در هر یک از سه DLC ظاهر می شوند. اما، برخلاف نقش های اصلی آنها به عنوان شرور، آنها شخصیت های قابل بازی خواهند بود. این تریلر به وضوح در حال بازی با واقعیت است که از راه های عجیب، ترسناک و خلاقانه ای برای احیای دوباره این اشرار به زندگی گرفته شده است. همانطور که خود تریلر عنوان می کند، “ذهن مکان خطرناکی است.”

با این حال، این تنها خدمات فن این تریلر به ما نشان نداد. مسلماً محبوب ترین گسترش بازی تیراندازی اول شخص، که Far Cry 3: Blood Dragon نیز در این فصل گنجانده شده است.

از کجا می توان Far Cry 6 را پیش خرید کرد

فراتر از نسخه استاندارد این بازی، چند گزینه دیگر وجود دارد که بازیکنان می توانند خرید را در نظر بگیرند.

خرید در آمازون با 110 دلار. این نسخه شامل بازی و Season Pass است که به بازیکنان سه دی ال سی و محتوای دیگر می دهد.

نسخه Ultimate Edition این بازی در فروشگاه Ubisoft با قیمت 180 دلار به فروش می رسد. این شامل محتوای نسخه طلایی و “بسته نهایی” است که شامل Vice Pack ،Croc Hunter Pack و Jungle Expedition Pack است. هر بسته شامل یک لباس، اسلحه گرم و موارد دیگر است.

نسخه Collector’s آخرین گزینه برای سخت گیرترین طرفداران Far Cry است. این نسخه در فروشگاه Ubisoft با قیمت 310 دلار به فروش می رسد و شامل موارد زیر است:

ماکت شعله کش بازی “Tostador” و آثار هنری مرتبط با آن

جا کلیدی مبتنی بر Chorizo

یک نقشه جهانی

موسیقی متن بازی انتخاب شده Far Cry 6

10 برچسب با مضمون “جنبش چریکی و لرزش های مشخص آن”

یک کتاب هنری 64 صفحه ای

کتاب استیل

مورد کلکتور

فرقی نمی کند کدام نسخه را بخرید، پیش سفارش بازی به Chorizo ​​و اسلحه ای به نام “Discos Locos” که باعث شلیک دیسک می شود به بازیکنان پوسته می دهد.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه