بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی, گوشی

گوشی جدید هواوی، نوا 8 پرو

هواوی

در سراسر جهان شرکت های ساخت موبایل فراوانی وجود دارد که یکی از این شرکت ها، شرکت هواوی است. شرکت هواوی از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه ساخت موبایل پیشرو بوده و در کلاس‌های مختلف گوشی‌های بسیار خوبی را به بازار عرضه کرده است. گوشی های هواوی هم مانند همه شرکت ها سالیانه با طراحی جدید معرفی می شوند که یکی از این ها نوا 8 پرو است. قوانین الرولیت

گوشی هواوی نوا 8 پرو

یکی از جنبه‌های جذاب گوشی هواوی نوا 8 پرو کیفیت ساخت آن است. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد اینکه هواوی از چه جنسی برای بدنه استفاده خواهد کرد در دست نیست اما آن طور که از عکس‌های اولیه منتشر شده از این گوشی مشخص است، ظاهر بسیار جذابی دارد و از کیفیت عالی نیز برخوردار است.
مثل همیشه لبه راست آن میزبان راکرهای تنظیم صدا و دکمه پاور است. این دکمه ها با وجود اندازه بزرگ بدنه، بازخورد لمسی بسیار خوبی را از خود نشان داده و به راحتی قابل دسترس هستند و نیازی به کشیدن انگشتان برای لمس آنها نیست. این در حالی است که در لبه راست، درگاه سیم کارت قرار دارد. ظرفیت‌های 128 و 256 برای این مدل از هوآوی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی نمی‌کند. العاب کازینو مجانی
گوشی هواوی nova 8 Pro  از یک صفحه 6.57 اینچی بهره برده که از حفره یا بریدگی برخوردار بوده و دوربین سلفی دوگانه را در خود جای داده است. جمیع المواقع التی تقبل الدفع بالبای بال paypal نوع نمایشگر این مدل اولد بوده و به خوبی با روشنایی محیط تنظیم شده، زوایای دید خوب و رنگ های غنی از جمله ویژگی های این صفحه به حساب می آید.

دوربین

هواوی نوا 8 پرو 4  لنز برای دوربین اصلی و دو لنز دیگر برای دوربین سلفی به خدمت گرفته است. همه این دوربین ها هم از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌‍کنند.
مشخصات دوربین چهارگانه این مدل هواوی به شرح زیر است:
لنز واید 64 مگاپیکسلی
لنز پریسکوپ تله فوتو 8 مگاپیکسلی
لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی
لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی
در رابطه با ویدئو نیز می بایست گفت که از ویدئو 4k با سرعت 720 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند  و قابلیت‌های  HDR و پاناروما هم برای این مدل در نظر گرفته شده است.
Huawei nova 8 Pro 5G به یک پردازنده 8 هسته ای مجهز شده است. baloot چیپست  Kirin 985 5G نیز نیروی لازم برای آن را فراهم می‌کند. پردازنده گرافیکی به کار گرفته Mali-G77 بوده که آن نیز 8 هسته دارد. نوا 8 پرو با رابط کاربری EMUI 11 و بر پایه اندروید روانه بازار خواهد شد.
این گوشی یک باتری 3800 میلی آمپری دارد که از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی میکند. و این گوشی را خیلی سریع شارژ میکند. قوانین بلاک جاک
جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه