آموزشی, اپل, بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی

تماس ویدئویی و صوتی در نسخه دسکتاپ واتساپ

واتساپ

این برنامه با بیش از 1.5 میلیارد کاربر فعال یکی از بزرگ ترین پیام رسان های زمان حاضر است. با این وجود، مواقعی وجود دارد، که کاربران برای انجام ساده ترین کارها به استفاده از این پیام رسان می پردازد. تکساس هولدم در واقع اپلیکیشن whatsapp، برای بسیاری از کاربران آن چیزی فراتر از یک سرویس پیام رسان می باشد. اربح المال من الالعاب
این برنامه به سرعت در میان شبکه های رسانه ای دیجیتال سراسر جهان گسترش یافته. و برنامه ای امن و ایمن برای کاربران جهت برقراری ارتباط با یکدیگر می باشد. کم عمر رونی
از جمله کاربردهای این برنامه، که می توان به آنها اشاره کرد، مطلع ساختن پلیس و سرویس های امنیتی از وقوع جرم، فعال سازی بهتر خطوط ارتباطی میان نیروهای همگانی. و قانونی و همچنین گرد آوری مدارک جرم علیه شخص مرتکب جرم می باشد. افزون بر این مردم برای ضبط رویدادهای طبیعی مانند آتشفشان، زمین لرزه، طوفان و دیگر رویدادهای ناگوار نیز از واتساپ بهره می برند. العاب قمار کازینو

موسس واتساپ

در ژانویه سال 2009، اپلیکیشن whatsapp یا واتساپ را دو تن از توسعه دهندگان پیشین yahoo به نام brian acton و jane koum راه اندازی کردند. این دو پس از ترک کمپانی yahoo در سپتامبر سال 2007 مدتی را به مسافرت در آمریکای شمالی پرداختند. و در این دوره بر پایه شایعات اینترنتی حتی خویشان و دوستان نزدیکشان نیز به سختی با آنها امکان تماس داشتند.
این دو پس از بازگشت به خانه برای کار در چندین کمپانی درخواست دادند. یکی از این کمپانی ها Facebook بود. که شوربختانه یا خوشبختانه فیسبوک در خواست آنها را رد کرد. koum تصمیم داشت تا سالها آینده خود را با 400 هزار دلار که در yahoo بدست آورده بود سپری کند.
اما او با پول خود یک گوشی آیفون گرفت. او متوجه شد که این گوشی می تواند قابلیت های زیادی داشته باشد. فیلم الحصان
Koum با همکاری acton توسعه شالوده واتساپ را آغاز نمود. و در 24 فوریه سال 2009 پس از همکاری با توسعه دهنده روسی lgor solomennikon اپلیکیشن خود را، واتساپ نام گذاری کرد.

نسخه دسکتاپ تماس ویدئویی

اگر به دنبال یک راه حل ساده برای برقراری تماس ویدیویی واتساپ در سیستم عامل مک یا ویندوز هستند، نا امید خواهید شد. در حالی که واتساپ یک نسخه تحت وب روی سیستم عامل های مختلف دارد، اما قابلیت برقراری تماس ویدئویی را ندارد. از ویژگی نسخه تحت وب واتساپ می توان به دسترسی چت ها و لینک ها اشاره کرد. اما ویژگی تماس ویدیویی هنوز اضافه نشده است. همچنین نسخه دسکتاپ این برنامه شامل هیچ قابلیت تماس صوتی یا ویدئویی نیست.
ناامید نشوید، هنوز راهی وجود دارد که می تواند به شما در برقراری تماس های ویدئویی در نسخه دسکتاپ واتساپ در مک و ویندوز کمک کند. فی ای نادی یلعب کریستیانو رونالدو در بخش بعدی شما را با نحوه برقراری تماس های ویدئویی واتساپ در دسکتاپ آشنا کنیم.
چگونه می توان در نسخه مک یا ویندوز واتساپ تماس ویدیویی برقرار کرد.
از آنجایی که برای برقراری تماس ویدیویی نمی توانید از نسخه وب واتساپ یا برنامه دسکتاپ استفاده کنید. باید از یک شبیه ساز استفاده کنید. چندین شبیه ساز اندروید در بازار وجود دارد که می توانید مکالمات ویدیویی واتساپ را بر روی سیستم دسکتاپی خود انجام دهید. از آنجایی که شبیه ساز nox محبوب ترین و قابل اعتماد ترین شبیه ساز برای ویندوز است. شما می توانید نسخه اندروید واتساپ رو بر روی آن نصب نماید و آن را اجرا کنید.
این امر به شما اجازه می دهد تا واتساپ را به صورت اصلی بر روی سیستم خود اجرا کنید. همچنین می توانید به ویژگی تماس نیز دسترسی پیدا کنید.
جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه