بلاگ, تکنولوژی, ساعت هوشمند, شرکت

جدیدترین ساعت کاسیو G-Shock برای دوندگان ایده آل است

کاسیو G-Shock

کاسیو G-Shock

کاسیو G-Shock همچنان به گسترش ساعت های خود خود ادامه می دهد. و سری GBA-900 را به دنبال GBA-800 منتشر کرده است. العب وربح در سال 2018 اعلام کرده است. مدل جدید اتصال بلوتوث را حفظ می کند و به مجموعه ای از ویژگی های جدید به اضافه یک صفحه ساعت تازه طراحی شده به آن اضافه می شود. اما مهمتر از همه، برچسب قیمت را مناسب نگه می دارد.

GBA-900 یک ساعت تناسب اندام کامل مانند موارد Fitbit ،Honor و Xiaomi نیست. بنابراین انتظار پشتیبانی از تمرین های متنوع یا حسگر ضربان قلب را نداشته باشید. در عوض هدف اصلی آن دونده های گاه به گاه است و مجموعه ای از ویژگی ها را متناسب با آنها دارد. بتوای در تلفن همراه خود به برنامه Move G-Shock متصل شوید. و ساعت از GPS آن برای ردیابی فاصله استفاده می کند. که با اندازه گیری زمان کار نیز امکان محاسبه سرعت شما فراهم می شود. یک ویژگی دور اتوماتیک و یک ردیاب گام استاندارد در آن وجود دارد.

جایی که GBA-900 نسبت به GBA-800 بهبود می یابد این است که می توانید یک هدف روزانه برای رسیدن به آن تایین کنید. شدت تمرین دارای پنج مرحله است. قوانین لعبه بلاک جاک تا به شما نشان دهد که چقدر سخت کار می کنید، و شما می توانید انگیزه بیشتری را با یک هدف روزانه از خود نشان دهید. اتصال بلوتوث همچنین تنظیم سایر ویژگی های ساعت از جمله زمان جهانی و کرونومتر را آسان می کند. استراتیجیه الرولیت

اعلان های امیدوارکننده G-Shock از تلفن شما نیز وجود دارد. که باید در صفحه نمایش کوچک آنالوگ دیجیتال GBA-900 نمایش داده شود. طاوله على النت با وجود اتصال بلوتوث و این ویژگی های اساسی ساعت هوشمند، GBA-900 نیازی به شارژ ندارد و باتری استاندارد داخل آن باید حدوداً دو سال دوام داشته باشد تا اینکه نیاز به تعویض داشته باشد.

 

طرح به روز شده

این طرح به روز شده شباهت هایی با ساعت های ورزشی کاملا دیجیتالی GBD-100 و GBD-H1000 G-Shock دارد. و در دو رنگ سیاه، سفید، قرمز یا سیاه و بنفش موجود است. اندازه آن کمی از مدل GBA-800 باریک تر است.

در حال حاضر برای انگلیس اعلام شده است که قیمت GBA-900 مقدار 119 پوند انگلیس است که به 165 دلار تبدیل می شود و انتظار داریم این ساعت در آینده نزدیک به ایالات متحده برسد. خدمه عملاء کونکر عربى در صورت انجام این عمل، احتمالاً حدود 150 دلار یا کمتر خواهد بود، برآوردی که بر اساس برچسب قیمت 120 دلاری GBA-800 است.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه