بلاگ, تکنولوژی, ساعت هوشمند, شرکت

داستان شگفت انگیز ساخت ساعت تمام یاقوت کبود هابلوت

ساعت تمام یاقوت کبود هابلوت

توسعه دو ساله تولید یاقوت کبود

“بیش از دو سال طول کشید تا ما این محصول را تولید کنیم زیرا یاقوت کبود ماده بسیار سختی است، اما در عین حال بسیار شکننده است ما مجبور شدیم دستبند را کاملاً بازسازی کنیم تا بتوانید آن را بدون شکستن بپوشید زیرا فشار دشمن یاقوت کبود است. “

این پروژه چالش برانگیز بخشهای مختلفی را در هابلوت در بر گرفت:

نتیجه این کار یک ساعت مچی با قاب 43 میلی متری، حاشیه، صفحه شماره گیری و کریستال ضد انعکاس است که همه از یاقوت کبود صیقلی ساخته شده و به بند ساخته شده از همان ماده متصل شده و با یک تیتانیم بسته شده است. از آنجا که این ساعت کاملاً شفاف است و هر جز component در نمایشگر است، باید از قبل مهندسی و ساده سازی شود تا از نظر زیبایی جالب باشد، درست در پایین پیچ ها و پین های استفاده شده برای نگه داشتن دستبند. هابلوت می خواست محصول نهایی به گونه ای به نظر برسد که گویی اجزای داخلی در فضا شناور هستند. فکر می کنیم موفق شد.

گوادالوپ گفت: “با شفافیت، شما یک طراحی ساعت واقعا منحصر به فرد دارید که قطعا آن را کاملا متفاوت می کند.”

 

یاقوت کبود درست کردن

 

یاقوت کبود Hublot یاقوت کبود طبیعی نیست، یک نسخه مصنوعی است. و در واقع در آزمایشگاه رشد می کند، اما دارای همان ظاهر و سختی مشابه “واقعی” است.

” ما مجبور شدیم تجدید نظر کنیم و از فناوری، ماشین آلات و روشی جدید استفاده کنیم. گوادالوپ به ما گفت: این یاقوت مشابه الماس مصنوعی است. و رشد آن دو تا سه هفته طول می کشد. موقع 1xbet اگر هر قطعه حاصل نقص داشته باشد، رد می شود.”

تاریخچه هابلوت با یاقوت کبود از سال 2016 آغاز شد. و از آن زمان تاکنون به نوآوری در زمینه مواد ادامه داده است، اما حرکت به سمت یک ساعت کامل یاقوت کبود یک جهش بزرگ به جلو بود.

“یاقوت کبود ماده بسیار مهمی برای هوبلوت است زیرا ما اولین برندی بودیم که آن را صنعتی کردیم. در سال 2016 ، ما با Big Bang Unico خود بیرون آمدیم و از آن زمان ، ما قادر به تولید یاقوت کبود رنگی جدیدی مانند آبی ، زرد و نارنجی هستیم که در ژانویه 2021 با Big Bang Tourbillon Orange Sapphire ارائه دادیم . ما تصمیم گرفتیم که هدف نهایی تولید دستبند باشد. “

گوادالوپ ادامه داد: “به جای اینکه فقط یک بند با پنج جز components. یاقوت کبود داشته باشیم، ما توانسته ایم 22 جز ثابت کننده دستبند را در ساعت ایجاد و توسعه دهیم. همه با هم، پنج قطعه برای بند و 22 قطعه برای دستبند وجود دارد. حتی این جنبش دارای سه پل در یاقوت کبود است. هر جز component به خودی خود و با یک فرآیند صنعتی سازی خاص ایجاد شده است. این از نظر تکنولوژیکی واقعاً یک دستاورد باورنکردنی است. “

 

صدها جز

ساخت ساعت به طرز حیرت انگیزی پیچیده است. این دستبند در مجموع از 165 قسمت شامل 22 جزء یاقوت کبود تشکیل شده است و از درج های مخصوص تیتانیوم در آن استفاده شده است که در برابر هر ضربه ای مقاوم است. که به گفته هابلوت اولین مورد برای صنعت ساعت است. این بند دارای 37 جزء است و در آن حرکت اتوماتیک HUB6035 کاملاً داخلی Hublot قرار دارد. گوادالوپ درباره جنبش و پل های یاقوت کبود آن که مختص این مدل است توضیح بیشتری داد:

“برای جنبش، ما نمی خواهیم فقط گذشته را تکرار کنیم. توربیلون در سال 1801 توسط آبراهام لوئیس برگوت اختراع شد و ما تصمیم گرفتیم کالیبر جدیدی با یک میکرو روتور در ساعت 12 ایجاد کنیم که یک طراحی باورنکردنی به حرکت و ساعت نیز اضافه می کند. داشتن میکرو روتور در ساعت 12، قفس توربیلون در ساعت 6 و سه پل یاقوت کبود واقعاً جلوه ای باورنکردنی به ساعت می بخشد. “

Sapphire Big Bang Integral Tourbillon دارای 72 ساعت ذخیره انرژی است و علی رغم اینکه از یاقوت کبود ساخته شده است. اما 30 متر مقاومت در برابر آب دارد. وقتی فکر می کنید همه چیز در داخل بدنه در معرض دید قرار گرفته است. کیفیه ربح المال من الالعاب استفاده از واشرهای مورد نیاز برای این کار به طور موثر پنهان شده است. 

 

یاقوت کبود و آینده آن

آنچه در مورد ساعت های یاقوت هابلوت تعجب آور است. این است که آنها چه نوع پوشیدن را دوست دارند. کیف تلعب لعبه البوکر الفرق المتاهله فی الیورو اگرچه من این مدل را نپوشیده ام، اما به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که در ساعت مچی قبلی یاقوت کبود – Hublot Classic Fusion Tourbillon Orlinski Sapphire – وجود داشت و انتظار داشتم که احساس وزن، خنک بودن و شاید احساسی کمی شبیه شیشه داشته باشد. یاقوت کبود ساعت را گرم، سبک و فوق العاده ظریف ساخته است. حرکات اسکلت دار و بند شفاف باعث دوام تماشای آن شده و من شک دارم اگر نمی توانستم عملکرد آن را ببینم به همان شیوه با آن ارتباط برقرار می کردم. کل الالعاب فی الانترنت این شباهت به ساعتی نبود که قبلاً قرار داده بودم.

گوادالوپ درباره آنچه در آینده می آید صحبت کرد:

“Hublot پیشگام در تولید ساعتهای یاقوت کبود است، زیرا از سال 2016 ما نه تنها پنج یا 10 قطعه در سال بلکه چند صد ساعت در سال تولید کرده ایم. شاید بعد از آبی، زرد، نارنجی با یاقوت کبود رنگی جدید روبرو شوید. ما معتقدیم که این روند برای چند سال معتبر باقی خواهد ماند. لعبه بینجو

 

ساعت های هوبلوت

ساعت های هوبلوت اغلب در مورد سبک استراحت نظر می دهند و Big Bang Integral Tourbillon Full Sapphire نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما این مانع از این نمی شود که از نظر فنی بسیار چشمگیر باشد.

فقط 30 عدد از این ساعت های باورنکردنی در حال ساخت است، اما ممکن است مجبور باشید برای تهیه یک ساعت کاری اساسی مانند فروش خانه خود کمی پس انداز کنید، زیرا قیمت آنها 422،000 دلار یا هر کدام 349،000 پوند انگلیس است. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، باعث می شود ساعت هوشمند 5200 دلاری Hublot Big Bang e با قیمت بسیار مناسبی به نظر برسد.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه