آموزشی, بلاگ, تراشه, تکنولوژی, شرکت

نحوه تنظیم و برنامه Raspberry Pi Pico

تنظیم برنامه Raspberry Pi Pico

Raspberry Pi Pico یک تخته جذاب است. Pico به جای اینکه یکی دیگر از رایانه های تک برد لینوکس مانند سایر Raspberry Pi باشد، یک میکرو کنترلر ارزان قیمت مبتنی بر Arm است که می توانیم با استفاده از C / C ++ و Micro Python برنامه نویسی کنیم. در این آموزش ما نحوه شروع کار با Raspberry Pi Pico را معرفی خواهیم کرد، اگر می خواهید با جزئیات فنی بیشتری در مورد صفحه اطلاعات کسب کنید، نگاهی به بررسی ما بیاندازید

برای تنظیم برنامه Raspberry Pi Pico باید مراحل زیر را انجام دهید.

1. اگر Thonny را از قبل ندارید، برای سیستم عامل خود بارگیری و نصب کنید. می توانید آن را به صورت رایگان از وب سایت Thonny بگیرید. در مورد ما، این نسخه 3. الفائز بکاس العرب 3.2 برای ویندوز است.

2. در یک مرورگر وب، باطن مورد نیاز Thonny را برای برقراری ارتباط با Raspberry Pi Pico بارگیری کنید. منصه بتوای

3. در Thonny، به Tools > Manage Packages بروید و Install from local file را انتخاب کنید. به محلی که فایل بارگیری شده است بروید و پرونده را برای نصب انتخاب کنید. پس از اتمام، تونی را دوباره راه اندازی کنید. استراتیجیه لعبه رولیت

4. Raspberry Pi Pico را به رایانه خود متصل کرده و در Thonny به Tools > Options بروید و روی تب Interpreter کلیک کنید. لعبه بلاک جاک از لیست کشویی مفسر، MicroPython)(Raspberry Pi Pico را انتخاب کنید. العاب قمار رولیت می توانید منوی کشویی پورت را برای شناسایی خودکار پیکو ترک کنید. برای بستن روی Ok کلیک کنید.

 

اکنون REPL ،Read ،Eval ،Print ،Loop که (Python Shell) نیز نامیده می شود به روز می شود تا نشان دهد Pico متصل است و کار می کند.

5. برای آزمایش می توان یک تابع چاپ سریع نوشت تا “سلام به جهان”. ألعاب الرولیت برای اجرای کد، Enter را فشار دهید.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه